NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jak najefektywniej wykorzystać dostępne narzędzia do zdalnych prezentacji
Przećwiczysz najbardziej stresogenne sytuacje w trakcie prezentowania
Poznasz w praktyce techniki i wskazówki podnoszące efektywność prowadzenia zdalnej prezentacji
Szczególnie polecane dla:
UX Designerów
Badaczy
Marketing Managerów
Project Managerów
Product Ownerów
i wszystkich, którzy chcą doskonalić techniki prezentacyjne i chcą być skuteczni w prezentowaniu w warunkach zdalnych.
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 10:15
Prezentacja "na żywo" i prezentacja online
  • Rodzaje i wyróżniki zdalnych prezentacji (webinarowo-konferencyjne, szkoleniowo-edukacyjne, projektowe: sprzedażowe, raportu końcowego, wyników cząstkowych)
  • Co w praktyce oznaczają różnice pomiędzy zdalnymi a stacjonarnymi prezentacjami projektowymi
  • Jak skutecznie podnosić efektywność prowadzonych zdalnie prezentacji projektowych
10:15 - 11:00
Środowisko wirtualne
  • Jakie są najczęstsze trudności i jak ich unikać
  • Jak w pełni wykorzystać dostępne możliwości, by osiągnąć cel prezentacji
11:00 - 12:30
Flow prezentacji a zdalne interakcje z uczestnikami
  • Użyteczne wskazówki dotyczące treści
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna online
  • Ćwiczenia warsztatowe "wyzwań dla prezentera"
  • Zarządzanie interakcjami z uczestnikami wirtualnej prezentacji projektowej
12:00 - 13:30
Narzędzia zdalne w praktyce
  • Przegląd funkcjonalności najpopularniejszych zdalnych platform
  • Narzędzia uzupełniające w prezentacjach projektowych online
  • Podsumowanie i checklisty
Poruszane zagadnienia: #zdalnaprezentacja #prezentowanieonline #videokonferencja #flow #cyfrowadojrzalosc #narzedziaonline
Patrycja Herbowska-Tytro,
Autorka szkolenia Niezależna ekspertka Profil na LinkedIn
Patrycja Herbowska-Tytro
Trend pracy zdalnej i zastępowania spotkań videokonferencjami zostanie z nami na dobre. Jednak, jak pokazują liczne przykłady webinarów i calli, nawet najlepsi dotąd prezenterzy sprawiają wrażenie zagubionych, a ich przekaz nie dociera do odbiorców, ponieważ zdalne prezentowanie wymaga opanowania nowych, "cyfrowych" umiejętności. Zaprezentuj siebie i swój materiał najlepiej jak to możliwe dzięki praktycznemu wykorzystaniu potencjału zdalnych narzędzi.

PO SZKOLENIU

Tak poprowadzisz następną zdalną prezentację, że będzie Twoją najlepszą prezentacją
Będziesz przygotowany/a na niespodziewane sytuacje w trakcie prezentacji
Zdobędziesz i utrzymasz uwagę wirtualnego audytorium podczas całej prezentacji
O TRENERZE

Od 9 lat w branży badawczej jako analityczka, liderka zespołów komercyjnych, badaczka trendów eCommerce i wykorzystania nowych technologii w handlu.

Pracowała dla największych firm z sektora FMCG, zarówno detalistów, jak i producentów.

Prelegentka na największych konferencjach branżowych, prezenterka badań rynkowych przed Zarządami Klientów.

Patrycja Herbowska-Tytro
Patrycja Herbowska-Tytro

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Patrycja Herbowska-Tytro prowadziła prelekcje i panele na wielu wydarzeniach związanych z szeroko pojętą branżą digital.
Przykładowe wydarzenia:

  • Retail Channels 360

    Prowadzenie konferencji, prelekcje, moderowanie dyskusji
    Retail Channels 360
  • Retail Summit

    Prowadzenie sesji, prelekcje, moderowanie dyskusji
    Retail Summit
  • eCommerce Trends

    Prelekcje
    eCommerce Trends
  • Digital Transformation Trend Driven Workshop DT

    Prelekcje
    Digital Transformation Trend Driven Workshop DT
  • Shopper Day

    Prelekcje
    Shopper Day
  • Facebook Retail Day

    Prelekcje
    Facebook Retail Day

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

8.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
ZDALNIE
ŚREDNI
4
godziny
Cena netto do 7.06.2020
Pozostało 6 miejsc
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 30.06.2020
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.07.2020
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Prezentacje i szkolenia prowadzone przez Patrycję podczas naszych wydarzeń charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym z zakresu e-commerce. Uczestnicy w ankietach podkreślają umiejętność w przekazywaniu specjalistycznej wiedzy oraz łatwość nawiązywania kontaktu. To sprawia, że polecamy współpracę z Patrycją oraz uczestnictwo w zapowiadanych szkoleniach i prezentacjach.
Agnieszka Świtkowska
Członek Zarządu NoNoobs.pl S.A.
Na wydarzeniu poświęconym cyfrowej transformacji w handlu Patrycja doskonale zdobyła i utrzymała uwagę publiczności podczas całej swojej wypowiedzi. Dobór różnorodnych praktycznych przykładów, przywołanie konkretnych faktów oraz liczb na podstawie badań i raportów złożyły się na ciekawą i kompletną story. Prezentację przygotowaną i przeprowadzoną przez Patrycję oceniam za bardzo profesjonalną i merytoryczną.
Agnieszka Chrzanowska
ICT Sales and Business Development Senior Manager w Deutsche Telekom AG
Z Patrycją współpracuję od lat przy konferencjach w tematyce handlu detalicznego oraz e-commerce. Znakomicie radzi sobie z prowadzeniem i moderowaniem dyskusji panelowych, warsztatów i sesji tematycznych. Jej wystąpienia publiczne są zawsze świetnie przygotowane, merytoryczne, oparte o dane i trendy rynkowe. Patrycja przewodniczyła Radzie Programowej jednej z naszych konferencji dla dyrektorów ds. e-commerce największych sieci handlowych i marek. Dzięki współpracy powstał najciekawszy program konferencji o e-commerce w Polsce w 2019 roku.
Edyta Olbratowska
Strategic Relationships Director, European Conferences United

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 8.07.2020
Cena netto do 7.06.2020 399 zł
Zapisz się