NA SZKOLENIU

Poznasz podstawowe metody i narzędzia niezbędne na START Twojej kariery
Dowiesz się jakie są najważniejsze działania podejmowane przy tworzeniu produktów cyfrowych
Zrozumiesz charakter pracy badaczy oraz projektantów UX aby obrać swój kierunek
Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Project Managerów
Grafików
Programistów
Absolwentów kognitywistyki
Zainteresowanych nowymi technologiami
i wszystkich, którzy chcą rozpocząć karierę w branży UX
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:45 - 14:15)
9:45 - 10:15
Dzień z życia specjalisty user experience
Dowiesz się kim jest spacjalista UX i jak w praktyce wygląda praca w agencji oraz w korporacji.
10:15 - 11:45
Niezbędne metody UX
Nauczysz się organizować i realizować działania leżące u podstaw większości projektów (ćwiczenia).
12:00 - 13:00
Planowanie procesów badawczo-projektowych
Planowanie procesu projektowego: rodzaj i sekwencja działań (ćwiczenia).
13:10 - 13:50
Narzędzia w pracy specjalisty
Z czego i kiedy warto korzystać, a co przynajmniej warto znać.
13:50 - 14:15
Dalszy rozwój i zdobywanie doświadczenia
Dowiesz się, co warto zrobić dalej. Jakie są wartościowe źródła wiedzy, w tym kursy, szkolenia, studia. Na co zwracać uwagę w ogłoszeniach o pracę?
Poruszane zagadnienia: #benchmarki, #IDI, #warsztaty, #badania, #projektowanie, #testowanie, #ucd
Piotr Sałata
Autor szkolenia
UX Design Expert, Trener UX-PM, Symetria UX (PL)
Piotr Sałata
Branża user experience przeżywa swój rozkwit. Im więcej organizacji zdaje sobie sprawę z koniecznośc zapewnienia pozytywnych doświadczeń użytkownika, tym większe jest zapotrzebowanie rynku na specjalistów w tym zawodzie. Wiedząc z czym wiąże się praca "uiksa" podejmiesz świadomą decyzję co do dalszej ścieżki swojej kariery.

PO SZKOLENIU

Wiesz z czym wiąże się praca specjalisty UX - znasz odpowiedź na wszystkie swoje pytania
Znasz podstawowe techniki i narzędzia niezbędne w codziennej pracy
Świadomie wybierasz ścieżkę kariery badacza lub projektanta doświadczeń użytkownika
O TRENERZE

Projektant serwisów WWW oraz aplikacji mobilnych. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz procesów za nimi stojących. Koordynator i moderator badań aplikacji o dużym stopniu skomplikowania.

Pracował i pracuje dla klientów takich jak PLL LOT, Asseco, Netia, Mastercard, KRUK, Blue Media, Autopay, Play, BNP Paribas, ING Bank Śląski, Santander, Ministerstwo Finansów.

Łączy wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Sałata od lat propaguje podejście klientocentryczne i realizuje działania UX dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • LOT

    Projektowanie serwisu WWW
  • Asseco

    Projektowanie aplikacji mobilnej
  • ING

    Testowanie użyteczności (w tym eyetracking)
  • Santander

    Terenowe badania UX
  • Mastercard

    Badanie etnograficzne dotyczące płatności mobilnych
  • Kruk

    Projekt samoobsługowego systemu spłaty długów

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

10.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Początkujący
4
godziny
Cena netto do 7.06.2020
Pozostało 5 miejsc
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 30.06.2020
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.07.2020
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Przede wszystkim szkolenie spełniło moje oczekiwania, nie było nudne i otworzyło oczy na nowe perspektywy. Mogę spokojnie zachęcić każdego zainteresowanego tym tematem do rozpoczęcia swojej przygody właśnie tym szkoleniem. Jednym słowem profeska :)
Krzysztof Bieganowski
Marketing Manager w BPX SA
Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 10.07.2020
Cena netto do 7.06.2020 399 zł
Zapisz się