NA SZKOLENIU

Poszerzysz narzędziownik metod warsztatowych dla różnych etapów pracy z produktem (koncepcja, projektowanie, praca z istniejącym produktem).
Zrozumiesz jak świadomie dopasować strukturę warsztatu do trybu pracy (remote / biuro), celu projektu i uczestników, tak by godzić głos biznesu i użytkownika.
Przećwiczysz komunikowanie i moderację pod kątem optymalnego zrozumienia, motywacji uczestników i efektu prac.
Szczególnie polecane dla:
Projektantów UX
Product Ownerów
Badaczy UX
Product Managerów
Project Managerów
i wszystkich, którzy chcą podejmować decyzję w oparciu o pracę warsztatową i zachowania użytkowników
W RAMACH 4-DNIOWEGO SZKOLENIA:
DZIEŃ 1: Warsztaty z interesariuszami (9:00 - 13:00)
9:00 - 10:00
Planowanie struktury i przebiegu warsztatu
  • Jak optymalnie adaptować design sprint, design thinking i warsztatowe narzędzia UX do potrzeb naszego zespołu.
  • Cele warsztatu w różnych kontekstach pracy z usługami cyfrowymi (faza Discovery, poszukiwanie koncepcji, faza projektowania, praca z istniejącym produktem).
  • Jak dobrać uczestników i zbudować grupy warsztatowe? Jak przygotować przestrzeń do pracy i materiały?
10:00 - 13:00
Narzędziownik warsztatowy: warsztaty Discovery z interesariuszami
  • Jak uporządkować wiedzę interesariuszy na początku projektu i zdiagnozować możliwe kierunki działań.
  • Mapowanie ekosystemu usług, podróży użytkownika i inne techniki pracy z interesariuszami.
  • Jak to zrealizować w formie zdalnej?
  • Poznaj recepty na warsztat, konkretne narzędzia i przećwicz je w praktyce (trening facylitacji online).
DZIEŃ 2: Warsztaty Service Discovery (9:00 - 13:00)
9:00 - 10:00
Facylitacja warsztatów
  • Cele warsztatu w różnych kontekstach pracy z usługami cyfrowymi (faza Discovery, poszukiwanie koncepcji, faza projektowania, praca z istniejącym produktem).
  • Rola facylitatora i dobre praktyki. Zadania otwierające, dywergencja, konwergencja, wnioski.
  • Warsztaty zdalne (online) a klasyczne. Jak utrzymywać zrozumienie, motywację i "alignment" pomiędzy uczestnikami w trakcie warsztatu.
10:00 - 13:00
Narzędziownik warsztatowy: Service Discovery
  • Jak wypracować grupowo koncepcję nowej usługi/funkcji.
  • Efektywna praca z propozycją wartości, szablonem wizji produktu i alternatywnymi canvasami.
  • Jak to zrealizować w formie zdalnej?
  • Poznaj receptę na warsztat, konkretne narzędzia i przećwicz je w praktyce (trening facylitacji online).
DZIEŃ 3: Warsztaty UX Design (9:00 - 13:00)
9:00 - 10:00
Unikanie pułapek warsztatów
Co może pójść nie tak, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Co zrobić, żeby efekty warsztatu rzeczywiście zostały wykorzystane. Podsumowywanie warsztatów i propagacja ich wyników.
10:00 - 13:00
Narzędziownik warsztatowy: warsztaty UX design
  • Jak zaplanować pracę grupową w pracy nad interfejsami użytkownika oraz z działającym produktem.
  • Brainsketching, Crazy 8s, Design Studio i inne techniki generowania koncepcji UI.
  • Adaptowanie design sprint do kontekstu zespołu. Przechodzenie od myślenia wymaganiami do myślenia ścieżkami użytkownika.
  • Zasady organizacji spotkań feedbacku dla projektów (design critique).
  • Jak to zrealizować w formie zdalnej?
  • Poznaj receptę na warsztat, konkretne narzędzia i przećwicz je w praktyce (trening facylitacji online).
DZIEŃ 4: Konsultacje i wymiana doświadczeń (9:00 - 13:00)
9:00 - 13:00
Recepta na warsztat - prezentacje uczestników i feedback
Każdy uczestnik prezentuje plan warsztatu na potrzeby swojej organizacji. Prowadzący i inni uczestnicy dzielą się sugestiami.
Poruszane zagadnienia: #designthinking #ideation #designsprint #valuepropositiondesign #userstorymapping #doublediamondmodel #dotvoting #sketching #leancanvas #productvision #designcritique #designstudio #remoteworkshop #miro #mural i wiele więcej!
Wojtek Chojnacki
Autor szkolenia
Strategy Director, Symetria UX (PL)
Jeśli prowadzisz warsztaty UX, wiesz jaką siłę może nadać projektowi praca grupowa, a jednocześnie jak wielkim wyzwaniem jest zachowanie głosu użytkowników jak i biznesu. Na szkoleniu pomagamy rozbudować narzędziownik i świadomie konstruować warsztaty UX w oparciu o nasze doświadczenie w procesach projektowania złożonych systemów.
Florian Egger, PhD
Autor szkolenia
Managing Director, Telono UX (CH)
As UXalliance, we run hundreds of UX workshops every year designing omnichannel experiences with teams in diverse industries. We aim to show you how to effectively incorporate design sprint, design thinking and UX workshop methods in your team's work.

PO SZKOLENIU

Skutecznie planujesz przebieg warsztatu online/offline, uwzględniając zakres projektu, etap i potrzebny skład uczestników.
Świadomie sterujesz pracą tak by generować koncepty i podejmować decyzje, budując strategię UX i stosując podejście service design.
Umiesz tworzyć i moderować przestrzeń do efektywnej pracy grupowej - również zdalnej
O TRENERZE

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów.

Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

WSPÓŁTWÓRCA, PARTNER MERYTORYCZNY

Założyciel i dyrektor zarządzający Telono UX, wiodącej agencji UX w Szwajcarii (klienci m.in.: Microsoft, Visa, Logitech, Swissquote).

Przed założeniem firmy - wieloletni wykładowca i pracownik naukowy w zakresie interakcji człowiek-komputer na Eindhoven University of Technology. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Wojtek Chojnacki prowadzi warsztaty i propaguje techniki pracy grupowej w Symetrii UX oraz wśród zespołów klientów. Przykładowe projekty:

  • Santander Bank Polska

    Program szkoleń e-learningowych: metody UX w projektach
  • PWN

    Warsztaty wspierające proces cyfrowej transformacji Grupy PWN
  • Orange

    Sesje Certyfikatu UX-PM Level 1-3
  • ING

    UX awareness sessions dla kadry dyrektorskiej
  • Philip morris international

    Projekt aplikacji poprawiającej employee experience
  • PZU

    Warsztaty koncepcyjne w projektowaniu głównego serwisu marki

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

23-26.06.2020
Gdziekolwiek zechcesz,
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Średni
4
godziny
Cena netto do 25.05.2020
1650 zł
1199 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 31.05.2020
Pozostały 2 miejsca
1800 zł
1299 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.06.2020
1950 zł
1399 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem - super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat
Bardzo konkretne treści przykłady i dużo ćwiczeń! Prowadzący którzy znają się na temacie i pracują w tym biznesie :) Dużo przykładów z życia. Widać, że firma tym żyje na codzień a nie teoretyzuję!
Kaja Kalmus
Junior DevOps Engineer w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 23-26.06.2020
Cena netto do 31.05.2020 1299 zł
Zapisz się