NA SZKOLENIU

Dowiesz się jak wybrać kluczowe mierniki UX do obserwacji
Przećwiczysz jak reagować na zmiany wartości mierników
Zrozumiesz jak powiązać mierniki UX z KPI biznesowymi
Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Specjalistów Customer Experience
Product Ownerów
Analityków
Badaczy UX
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe
AGENDA
DZIEŃ 1 (9:00 - 16:30)
9:00 - 9:45
Wprowadzenie: mierniki UX a KPI biznesowe
9:45 - 11:00
Frameworki mierników UX
Jak z chmury danych wybrać kluczowe wartości opisujące zachowania użytkowników?
11:00 - 12:30
Definiowanie dobrych mierników UX
Case study i ćwiczenie
12:30 - 13:30
Przerwa
Lunch oraz networking
13:30 - 14:30
Budowanie systemu mierników na bazie frameworku
Selekcja i priorytetyzacja mierników w powiązaniu z celami biznesowymi
14:45 - 16:30
Praca z miernikami UX w rozwoju produktu
Jak obserwować, poprawiać i reagować na wartości miernika (ćwiczenia z autorskim narzędziem)
Poruszane zagadnienia: #KPI, #googleHEART, #CxPI, #NPS, #goal-signal-metric i wiele więcej!
Krzysztof Kozak
Autor szkolenia
UX Team Leader, Symetria UX (PL)
Krzysztof Kozak
Wartości wskaźników biznesowych produktu tworzą zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.
Joelle Stemp
Autor szkolenia
General Manager,
Yu Centrik (CA)
Joelle Stemp
If you expect UX/CX efforts to have impact on business, you need to measure your clients experiences. Analytics and user research bring a great amount of user data to our organizations. The real challenge is filtering and connecting them to business goals.

PO SZKOLENIU

Budujesz system monitorowania wskaźników UX dla swojego produktu
Posiadasz narzędzia ułatwiające poprawę wartości mierników i reakcję na ich zmiany
Umiesz sprawić, że prace UX przekładają się na wyniki biznesowe
O TRENERZE

10 lat doświadczenia w branży UX, projektant i lider zespołu badaczy i projektantów.

Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.

Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.

WSPÓŁTWÓRCA, PARTNER MERYTORYCZNY

W 1990 roku zaprojektowała pierwszy internetowy system informacyjny dla Uniwersytetu w Montrealu. Od tego czasu propaguje projektowanie zorientowane na użytkownika. Od 2003 prowadzi agencję UX Yu Centrik pracując dla klientów takich jak National Bank of Canada, TATA Communications czy miasta Quebec.

Obecnie łączy perspektywy Design Thinking, projektowania usług oraz CX, specjalizując się w diagnozie dojrzałości CX organizacji i definiowaniu mierników UX.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Krzysztof Kozak prowadzi zespół, który aktywnie wspiera duże organizacje w definiowaniu mierników UX dla swoich usług. Przykładowe projekty:

  • Canal+

    Warsztaty mierników UX
  • Asseco

    Projektowanie aplikacji mobilnej
  • ING

    Warsztaty mierników UX
  • Allegro

    Warsztaty mierników UX
  • Mastercard

    Projekt interfejsu maszyny vendingowej
  • Deutsche Bank

    Projekt systemu sprzedaży funduszy

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

15.04.2020
Warszawa, Chłodna 51
Golden Floor Tower
Zobacz na mapie >
Cena netto do 29.02.2020
Pozostało 6 biletów
850 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 31.03.2020
950 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.04.2020
1050 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia?
Cena szkolenia obejmuje udział, przerwy kawowe, pyszny lunch oraz oczywiście materiały dostarczane na szkoleniu.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 15 uczestników.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Senior Business Manager w ING Bank Śląski
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem - super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat
Gdy dbasz o UX dla innych, przyjemnie jest również móc go doświadczać. Szkolenie urzekło mnie całością wrażeń i przyjemnych doznań. Czułam się zaopiekowana w zakresie wiedzy i finezji samej usługi szkoleniowej.
Joanna Skowrońska
UI Designer w UNIT4

Potrzebujesz inne szkolenie dla swojej firmy?

  • Szkolenia i warsztaty uwzględniające case studies
  • Tematyka i zakres dopasowany do potrzeb organizacji, konkretnego zespołu lub projektu
  • Wsparcie przy doborze obszarów tematycznych, planowaniu, organizacji oraz doboru uczestników wydarzenia
Projektowanie UX
Design Thinking
Strategia UX
Testowanie użyteczności
Service Design
Użyteczność
Mierniki UX
Budowanie zespołu UX
Design Research
Agile UX
Mapowanie Podróży Klienta
Ustalimy wszystkie szczegóły: tematykę, zakres oraz termin

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

UXUpgrade należy do
Symetria UX Sp. z o.o.
ul. Wyspiańskiego 10/3
60-749 Poznań
NIP: 779-242-40-20
KRS: 0000521812
REGON: 302809682
Tel.: +48 61 864 36 55