NA SZKOLENIU

Dowiesz się jak wybrać kluczowe mierniki UX do obserwacji
Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX
Zrozumiesz jak powiązać mierniki UX z KPI biznesowymi
Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Specjalistów Customer Experience
Product Ownerów
Analityków
Badaczy UX
Marketing Managerów
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe
W RAMACH 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:
7 GODZIN (9:30 - 16:30)
9:30 - 9:45
Wprowadzenie: mierniki UX a KPI biznesowe
9:45 - 11:00
Frameworki mierników UX
Jak z chmury danych wybrać kluczowe wartości opisujące zachowania użytkowników?
11:00 - 12:30
Definiowanie dobrych mierników UX
Case study i ćwiczenie
12:30 - 13:30
Przerwa
Lunch oraz networking
13:30 - 14:30
Budowanie systemu mierników na bazie frameworku
Selekcja i priorytetyzacja mierników w powiązaniu z celami biznesowymi
14:45 - 16:30
Praca z miernikami UX w rozwoju produktu
Jak obserwować, poprawiać i reagować na wartości miernika (ćwiczenia z autorskim narzędziem)
Poruszane zagadnienia: #KPI, #googleHEART, #CxPI, #NPS, #goal-signal-metric i wiele więcej!
Krzysztof Kozak
Autor szkolenia
UX Team Leader Symetria UX (PL)
Krzysztof Kozak
Wartości wskaźników biznesowych produktu tworzą zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.
Joelle Stemp
Autor szkolenia
General Manager
Yu Centrik (CA)
Joelle Stemp
If you expect UX/CX efforts to have impact on business, you need to measure your clients experiences. Analytics and user research bring a great amount of user data to our organizations. The real challenge is filtering and connecting them to business goals.

PO SZKOLENIU

Budujesz system monitorowania wskaźników UX dla swojego produktu
Posiadasz narzędzia ułatwiające poprawę wartości mierników i reakcję na ich zmiany
Umiesz sprawić, że prace UX przekładają się na wyniki biznesowe
O TRENERZE

10 lat doświadczenia w branży UX, projektant i lider zespołu badaczy i projektantów.

Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.

Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.

WSPÓŁTWÓRCA, PARTNER MERYTORYCZNY

W 1990 roku zaprojektowała pierwszy internetowy system informacyjny dla Uniwersytetu w Montrealu. Od tego czasu propaguje projektowanie zorientowane na użytkownika. Od 2003 prowadzi agencję UX Yu Centrik pracując dla klientów takich jak National Bank of Canada, TATA Communications czy miasta Quebec.

Obecnie łączy perspektywy Design Thinking, projektowania usług oraz CX, specjalizując się w diagnozie dojrzałości CX organizacji i definiowaniu mierników UX.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Krzysztof Kozak prowadzi zespół, który aktywnie wspiera duże organizacje w definiowaniu mierników UX dla swoich usług.
Przykładowe projekty:

  • Canal+

    Warsztaty mierników UX
  • Asseco

    Projektowanie aplikacji mobilnej
  • ING

    Warsztaty mierników UX
  • Allegro

    Warsztaty mierników UX
  • Mastercard

    Projekt interfejsu maszyny vendingowej
  • Deutsche Bank

    Projekt systemu sprzedaży funduszy

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

7.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Średni
1
dzień
Cena netto do 7.06.2020
599 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 30.06.2020
699 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.07.2020
Pozostały 3 miejsca
799 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Krzysztof Kozak na szkoleniu #uxupgrade, jak dla mnie "zawstydził" Google. HEART wydaje się być zbędne ..., a framework Symetrii z sukcesami go zastąpi. Oczywiście zanim to nastąpi to przetestuje, go odpowiednio. Jest to kawał dobrej roboty.
Marek Kalwajtys
Internet Marketing Technology & Campaign Leader w Blue Media
Pigułka wiedzy teoretycznej w oparciu o realne case studies i to po co wszyscy chodzimy na szkolenia - ćwiczenia praktyczne z użyciem konkretnego narzędzia. Krzysztof Kozak zmierzył się z trudnym tematem mierzenia efektów działań UX i opracował autorskie narzędzie, które mnie przekonuje.
Magdalena Żądkowska
Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Postdata

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 7.07.2020
Cena netto od 1.07.2020 799 zł
Zapisz się