NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jak najefektywniej wykorzystać dostępne narzędzia do zdalnych prezentacji

Przećwiczysz najbardziej stresogenne sytuacje w trakcie prezentowania

Poznasz w praktyce techniki i wskazówki podnoszące efektywność prowadzenia zdalnej prezentacji

Szczególnie polecane dla:
UX Designerów
Badaczy
Marketing Managerów
Product Managerów
Product Ownerów
i wszystkich, którzy chcą doskonalić techniki prezentacyjne i chcą być skuteczni w prezentowaniu w warunkach zdalnych.

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:15
Prezentacja „na żywo” i prezentacja online
  • Rodzaje i wyróżniki zdalnych prezentacji (webinarowo-konferencyjne, szkoleniowo-edukacyjne, projektowe: sprzedażowe, raportu końcowego, wyników cząstkowych)
  • Co w praktyce oznaczają różnice pomiędzy zdalnymi a stacjonarnymi prezentacjami projektowymi
  • Jak skutecznie podnosić efektywność prowadzonych zdalnie prezentacji projektowych
10:15 – 11:00
Środowisko wirtualne
  • Jakie są najczęstsze trudności i jak ich unikać
  • Jak w pełni wykorzystać dostępne możliwości, by osiągnąć cel prezentacji
11:00 – 12:30
Flow prezentacji a zdalne interakcje z uczestnikami
  • Użyteczne wskazówki dotyczące treści
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna online
  • Ćwiczenia warsztatowe „wyzwań dla prezentera”
  • Zarządzanie interakcjami z uczestnikami wirtualnej prezentacji projektowej
12:00 – 13:30
Narzędzia zdalne w praktyce
  • Przegląd funkcjonalności najpopularniejszych zdalnych platform
  • Narzędzia uzupełniające w prezentacjach projektowych online
  • Podsumowanie i checklisty
Poruszane zagadnienia: #zdalnaprezentacja #prezentowanieonline #videokonferencja #flow #cyfrowadojrzalosc #narzedziaonline

Zaproszenie trenera

Patrycja Herbowska-Tytro
Autorka szkolenia
Niezależna ekspertka ,
Profil na LinkedIn
Patrycja Herbowska-Tytro
Trend pracy zdalnej i zastępowania spotkań videokonferencjami zostanie z nami na dobre. Jednak, jak pokazują liczne przykłady webinarów i calli, nawet najlepsi dotąd prezenterzy sprawiają wrażenie zagubionych, a ich przekaz nie dociera do odbiorców, ponieważ zdalne prezentowanie wymaga opanowania nowych, „cyfrowych” umiejętności. Zaprezentuj siebie i swój materiał najlepiej jak to możliwe dzięki praktycznemu wykorzystaniu potencjału zdalnych narzędzi.

PO SZKOLENIU

Tak poprowadzisz następną zdalną prezentację, że będzie Twoją najlepszą prezentacją

Będziesz przygotowany/a na niespodziewane sytuacje w trakcie prezentacji

Zdobędziesz i utrzymasz uwagę wirtualnego audytorium podczas całej prezentacji

O TRENERCE

Od 9 lat w branży badawczej jako analityczka, liderka zespołów komercyjnych, badaczka trendów eCommerce i wykorzystania nowych technologii w handlu.

Pracowała dla największych firm z sektora FMCG, zarówno detalistów, jak i producentów.

Prelegentka na największych konferencjach branżowych, prezenterka badań rynkowych przed Zarządami Klientów.

Patrycja Herbowska-Tytro
Patrycja Herbowska-Tytro

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Patrycja Herbowska-Tytro prowadziła prelekcje i panele na wielu wydarzeniach związanych z szeroko pojętą branżą digital. Przykładowe wydarzenia:


  • Prowadzenie konferencji, prelekcje, moderowanie dyskusji Retail Channels 360
  • retail-summit

    Prowadzenie sesji, prelekcje, moderowanie dyskusji Retail Summit
  • e-commerce-trends

    Prelekcje eCommerce Trends

  • Prelekcje Digital Transformation Trend Driven Workshop DT
  • Shopper Day

    Prelekcje Shopper Day

  • Prelekcje Facebook Retail Day

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

12.05.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Średni
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.01.
Zostały 3 bilety
399 zł netto
Zgłoś swój udział

STANDARD

Cena do 31.03.
449 zł

LAST MINUTE

Cena od 1.04.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Prezentacje i szkolenia prowadzone przez Patrycję podczas naszych wydarzeń charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym z zakresu e-commerce. Uczestnicy w ankietach podkreślają umiejętność w przekazywaniu specjalistycznej wiedzy oraz łatwość nawiązywania kontaktu. To sprawia, że polecamy współpracę z Patrycją oraz uczestnictwo w zapowiadanych szkoleniach i prezentacjach.
Agnieszka Świtkowska
Członek Zarządu NoNoobs.pl S.A.
Na wydarzeniu poświęconym cyfrowej transformacji w handlu Patrycja doskonale zdobyła i utrzymała uwagę publiczności podczas całej swojej wypowiedzi. Dobór różnorodnych praktycznych przykładów, przywołanie konkretnych faktów oraz liczb na podstawie badań i raportów złożyły się na ciekawą i kompletną story. Prezentację przygotowaną i przeprowadzoną przez Patrycję oceniam za bardzo profesjonalną i merytoryczną.
Agnieszka Chrzanowska
ICT Sales and Business Development Senior Manager w Deutsche Telekom AG
Z Patrycją współpracuję od lat przy konferencjach w tematyce handlu detalicznego oraz e-commerce. Znakomicie radzi sobie z prowadzeniem i moderowaniem dyskusji panelowych, warsztatów i sesji tematycznych. Jej wystąpienia publiczne są zawsze świetnie przygotowane, merytoryczne, oparte o dane i trendy rynkowe. Patrycja przewodniczyła Radzie Programowej jednej z naszych konferencji dla dyrektorów ds. e-commerce największych sieci handlowych i marek. Dzięki współpracy powstał najciekawszy program konferencji o e-commerce w Polsce w 2019 roku.
Edyta Olbratowska
Strategic Relationships Director, European Conferences United

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się