NA SZKOLENIU

Dowiesz się, czym są testy użyteczności i kiedy należy je prowadzić

Dowiesz się, na co należy zwrócić uwagę, planując testy w warunkach zdalnych i skorzystasz z pomocnego szablonu

Sprawdzisz zdobytą wiedzę w roli moderatora i obserwatora testów

Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Junior UX Researcherów
UX Researcherów
UI Designerów
i wszystkich którzy chcą zgłębić tajniki zdalnych testów użyteczności

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:30 Wprowadzenie do testów użyteczności
Podział testów użyteczności
Korzyści realizacji testów użyteczności w warunkach zdalnych
10:45 – 11:45 Jak przygotować się do badania w warunkach zdalnych?

  • Wymagania techniczne po stronie użytkownika
  • Wymagania techniczne po stronie moderatora
  • Dobór odpowiedniego oprogramowania w zależności od określonych celów
  • Dobór i przygotowanie materiałów wspomagających
  • Rekrutacja
  • Formalności
11:45 – 12:15 Zasady moderowania w warunkach zdalnych
Rola moderatora i obserwatora
12:30 – 13:30 Realizacja badania
Omówienie badania i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #użyteczność #badaniazużytkownikami #testyzdalne #softdobadańzużytkownikami

Zaproszenie trenera

Monika Banach
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Monika Banach
Epidemia koronawirusa nie oznacza, że musisz zrezygnować z testów użyteczności z użytkownikami swojego produktu. Zdalne, moderowane testy pozwalają w szybki sposób zweryfikować Twój produkt i wprowadzić do niego niezbędne zmiany – a to wszystko bez wychodzenia z domu.

PO SZKOLENIU

Wiesz, czym są testy użyteczności i kiedy je stosować

Potrafisz zaplanować zdalne, moderowane testy użyteczności

Wiesz, na co zwrócić uwagę podczas moderowania testów zdalnych

O TRENERCE

Badacz UX z 8 letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Monika Banach prowadzi zespół UX, który wspiera duże organizacje w realizacji badań UX. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej i mobilnej

  • Badania UX bankowości elektronicznej
  • Mastercard

    Badanie zwyczajów płatniczych
  • OLX

    Identyfikacja potrzeb klientów
  • Canal+

    Badania procesu zakupowego
  • Wolters Kluwer

    Identyfikacja potrzeb prawników w zakresie zarządzania pracą kancelarii

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

5.02.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.12.
Zostały 3 wolne miejsca
399 zł netto
Zgłoś swój udział

STANDARD

Cena do 31.01.
449 zł

LAST MINUTE

Cena od 1.02
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się