NA SZKOLENIU

Dowiesz się, czym są testy użyteczności i kiedy należy je prowadzić

Dowiesz się, na co należy zwrócić uwagę, planując testy w warunkach zdalnych i skorzystasz z pomocnego szablonu

Sprawdzisz zdobytą wiedzę w roli moderatora i obserwatora testów

Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Junior UX Researcherów
UX Researcherów
UI Designerów
i wszystkich którzy chcą zgłębić tajniki zdalnych testów użyteczności

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:30 Wprowadzenie do testów użyteczności
Podział testów użyteczności
Korzyści realizacji testów użyteczności w warunkach zdalnych
10:45 – 11:45 Jak przygotować się do badania w warunkach zdalnych?

  • Wymagania techniczne po stronie użytkownika
  • Wymagania techniczne po stronie moderatora
  • Dobór odpowiedniego oprogramowania w zależności od określonych celów
  • Dobór i przygotowanie materiałów wspomagających
  • Rekrutacja
  • Formalności
11:45 – 12:15 Zasady moderowania w warunkach zdalnych
Rola moderatora i obserwatora
12:30 – 13:30 Realizacja badania
Omówienie badania i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #użyteczność #badaniazużytkownikami #testyzdalne #softdobadańzużytkownikami

Zaproszenie trenera

Monika Banach
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Monika Banach
Epidemia koronawirusa nie oznacza, że musisz zrezygnować z testów użyteczności z użytkownikami swojego produktu. Zdalne, moderowane testy pozwalają w szybki sposób zweryfikować Twój produkt i wprowadzić do niego niezbędne zmiany – a to wszystko bez wychodzenia z domu.

PO SZKOLENIU

Wiesz, czym są testy użyteczności i kiedy je stosować

Potrafisz zaplanować zdalne, moderowane testy użyteczności

Wiesz, na co zwrócić uwagę podczas moderowania testów zdalnych

O TRENERCE

Badacz UX z 8 letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Monika Banach prowadzi zespół UX, który wspiera duże organizacje w realizacji badań UX. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej i mobilnej

  • Badania UX bankowości elektronicznej
  • Mastercard

    Badanie zwyczajów płatniczych
  • OLX

    Identyfikacja potrzeb klientów
  • Canal+

    Badania procesu zakupowego
  • Wolters Kluwer

    Identyfikacja potrzeb prawników w zakresie zarządzania pracą kancelarii

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

9.09.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.07.
399 zł

STANDARD

Cena do 31.08.
Zostały 4 miejsca
449 zł netto
Zgłoś swój udział

LAST MINUTE

Cena od 1.09.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się