NA SZKOLENIU

Poznasz dobre praktyki i narzędzia pracy UX writera

Nauczysz się podstawowych zasad prostego, dostępnego i inkluzywnego języka

Poćwiczysz w praktyce pisanie treści produktowych

Szczególnie polecane dla:
Projektantów i projektanek
Wszystkich chcących pisać lepsze treści
Osób zainteresowanych pracą jako UX writer
i każdego, kogo interesuje dziedzina UX writingu

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

 

9:30-10:30 Wprowadzenie:
Rola UX writera w zespole, dobre praktyki we współpracy. Jak zaczynać pracę od zera i pracę z istniejącym już produktem. Narzędzia na początek.
10:30-11:30 Zasady:
Prosty język, dostępność, inkluzywność. Analiza przypadków w języku polskim.
11:30-13:30 Ćwiczenia praktyczne:
Pisanie treści do różnych elementów interfejsu. Wspólna ewaluacja.

 

Poruszane zagadnienia: #uxwriting #contentstrategy #accessibility #inclusivedesign i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Kalina Tyrkiel
UX Writerka,
Psycholożka,
Profil na LinkedIn
Kalina Tyrkiel
Coraz więcej organizacji zauważa, że umiejętność pisania jest niezbędna w zespole projektowym. Moje szkolenie odpowiada na tę potrzebę. Wprowadzę Cię w temat i wskażę dalszą drogę.

PO SZKOLENIU

Wiesz, jak wprowadzić UX writing do swojej organizacji

Wiesz, jak poprawić treści w swoim produkcie

Masz praktyczne doświadczenie w pisaniu do produktu

O TRENERCE

UX writerka z zawodu, psycholożka z wykształcenia. Obecnie pracuje w HCM Deck. Od ponad 4 lat pomaga tworzyć lepsze treści firmom z branży B2B i SaaS. Wierzy w moc prostego języka i uważa, że dobre produkty nie istnieją bez dobrych treści.

Kalina Tyrkiel
Kalina Tyrkiel

DLA KOGO PRACOWAŁA TRENERKA?

Kalina Tyrkiel przygotowuje strategie contentowe i doradza klientom z wielu branż. Przykładowe projekty:

  • hcm deck

    Praca nad treściami w złożonym systemie do zarządzania zasobami ludzkimi. Strategia, UX writing, lokalizacja oprogramowania
  • wix-logo

    Współtwórczyni Shaping Design, bloga o projektowaniu
  • centrum edukacji obywatelskiej

    Konsultacja strategii contentowej
  • live session

    Strategia contentowa dla produktu, tworzenie treści
  • TwojPsycholog

    Audyt treści w produkcie, doradztwo

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

2.03.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.12.
399 zł

STANDARD

Cena do 31.01.
Zostały 4 bilety
449 zł netto
Zgłoś swój udział

LAST MINUTE

Cena od 1.02.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się