PLAN 5-GODZINNEGO SZKOLENIA:
5 GODZIN (9:30 – 14:30)
9:30 – 10:15 |
Wprowadzenie
Czym są boty, rodzaje botów, najważniejsze platformy chatbotów, zastosowania botów. Jak wybrać odpowiedniego bota i odpowiednią platformę? Przegląd najciekawszych realizacji.
|
10:15 – 10:45 |
Anatomia bota
Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota.
|
10:45 – 11:15 |
Dobre praktyki
Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić? Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.
|
11:15 – 11:30 |
Przerwa
|
11:30 – 13:30 |
Proces projektowania
Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.
|
13:30 – 14:30 |
Testowanie
W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.
|
Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Center Design dla największych polskich i międzynarodowych marek. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi i komunikacją człowiek-komputer.
Jej konik to biometryczne metody weryfikacji oraz nowoczesne formy komunikacji i obsługi klientów.
Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:
30.03.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂