NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jakie są rodzaje chatbotów i jakie możliwości dają najważniejsze platformy

Poznasz sposoby projektowania botów i tworzenia skryptów konwersacji

Przekonasz się, jakie są najczęstsze problemy użytkowników podczas rozmowy z botem i w jaki sposób można im zapobiec

Szczególnie polecane dla:
Projektantów UX
Projektantów UI
Product Managerów
Product Ownerów
Marketing Managerów
i wszystkich którzy chcą poznać podstawy projektowania interfejsów konwersacyjnych.

PLAN 5-GODZINNEGO SZKOLENIA:

5 GODZIN (9:30 – 14:30)

9:30 – 10:15
Wprowadzenie
Czym są boty, rodzaje botów, najważniejsze platformy chatbotów, zastosowania botów. Jak wybrać odpowiedniego bota i odpowiednią platformę? Przegląd najciekawszych realizacji.
10:15 – 10:45
Anatomia bota
Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota.
10:45 – 11:15
Dobre praktyki
Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić? Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.
11:15 – 11:30
Przerwa
11:30 – 13:30
Proces projektowania
Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.
13:30 – 14:30
Testowanie
W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.
Poruszane zagadnienia: #chatbot #CUI #NLP #botpersonality #testingchatbots #conversationscript

Zaproszenie trenera

Anna Schneider
Autorka szkolenia
UX Specialist,
Symetria UX (PL)
Anna Schneider
Rosnąca popularność czatbotów nasuwa pytanie – jak najlepiej wykorzystać ich potencjał? Aby chatboty były akceptowalne wśród ludzi, należy pamiętać o projektowaniu zorientowanym na użytkownika i o badaniach. Sukces chatbota to nie tylko jego użyteczność, ale również pozytywne emocje, które wzbudza. Na szkoleniu pokażemy najlepsze praktyki z rynku, a także podzielimy się naszym doświadczeniem z badań chatbotów.

PO SZKOLENIU

Znasz dobre praktyki i zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych

Umiesz przeprowadzić testy prototypu bota

Posiadasz podstawowe umiejętności, które pozwolą Ci wprowadzić projekt chatbota w Twojej firmie

O TRENERCE

Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Center Design dla największych polskich i międzynarodowych marek. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi i komunikacją człowiek-komputer.

Jej konik to biometryczne metody weryfikacji oraz nowoczesne formy komunikacji i obsługi klientów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:


  • Badanie chatbota z użytkownikami
  • Canal+

    Projektowanie serwisu
  • OLX

    Cykliczne badania użyteczności serwisów Otodom i Otomoto
  • Netia

    Projektowanie serwisu, strategia treści

  • Badania użyteczności e-KRUK na rynku włoskim
  • Vitalia

    Projektowanie serwisu

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

17.11.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
5
godzin

EARLY BIRD

Cena do 30.09.
399 zł

STANDARD

Cena do 19.10.
449 zł

LAST MINUTE

Cena od 20.10.
Zostały 3 miejsca
499 zł netto
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Bardzo dobrze przygotowani prowadzący, którzy mają wiedzę nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną. Z tego powodu bardzo chętnie wezmę udział w kolejnym szkoleniu.
Grzegorz Szczudło
Project Manager w Orange

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się