NA SZKOLENIU

Nauczysz się, jak sprawdzić, czy w powiadomieniach działają polskie znaki

Zaprojektujesz powiadomienia, o których będą mówić wszyscy  

Dowiesz się, jak testować treści w aplikacjach mobilnych

Szczególnie polecane dla:
UX Writerów
Product Managerów
Product Ownerów
UX Designerów
Marketing Managerów
i osób odpowiedzialnych za aplikacje bankowe oraz wszystkich tych, którzy nie boją się testować na produkcji.

W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

 

9:30 – 10:30
Czy “zażółć gęślą jaźń 🐤” da się wysłać w powiadomieniu push?
10:30 – 11:30
Jak sprawić, żeby wszyscy czytali powiadomienia?
11:30 – 12:00
Przerwa (techniczna)
12:00 – 13:00
Memy jako forma reklamy – jak Cię widzą, tak Cię memują
13:00 – 13:30
Jak poradzić sobie z fakapami? Czyli o komunikacji w kryzysie
Poruszane zagadnienia: #powiadomienia_push, #real_time_marketing, #memy, #zażółćgęśląjaźń, #testy_na_produkcji, #pozdrawiamy_mbank

PO SZKOLENIU

Zyskasz pewność siebie, co do rodzaju treści, jakie możesz wysyłać

Nie będziesz się bać ęśąćż i innych łamańców językowych

Poznasz dobre praktyki dotyczące szybkiego reagowania na zmieniający się świat

AUTOR SZKOLENIA

Symetria to agencja specjalizująca się w projektowaniu i badaniach UX produktów, usług, interfejsów na wszystkich punktach styku klienta z marką.

Współpracujemy m.in. z Mastercard, BLIK, Santander, ING, Żabka, OLX, Canal+, Bridgestone.

Jako jedyni w Polsce należymy do międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance oraz realizujemy sesje certyfikatu UX-PM.

Symetria

DLA KOGO PROJEKTOWALIŚMY STRATEGIĘ TREŚCI?


  • Strategia komunikacji w ramach systemu bankowości korporacyjnej
  • Netia

    Strategia treści nowej odsłony serwisu B2B i B2C
  • google

    Badanie wpływu komunikacji na użyteczność Map Google i systemu Android
  • ING

    Strategia komunikacji stosowanej w dokumentach drukowanych i bankomatach
  • T-Mobile

    Strategia treści w serwisie pomocy
  • Credit Agricole

    Projekt serwisu realizowany w podejściu content first

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Na wczoraj. Gdziekolwiek zechcesz to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Brak wolnych miejsc

STANDARD

Brak wolnych miejsc

LAST MINUTE

Brak wolnych miejsc

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się