NA SZKOLENIU

Poznasz zasady prototypowania ekranów interfejsu użytkownika

Nauczysz się projektować interakcje w produkcie i wykorzystasz design system

Poznasz obsługę narzędzia do prototypowania – Axure RP

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Product Ownerów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą tworzyć koncepcje i prototypy produktów cyfrowych

PLAN 2-DNIOWEGO SZKOLENIA:

DZIEŃ 1 (9:30 – 16:30)

 

9:30 – 11:30
Wprowadzenie: projektowanie to nie tylko makiety
Co muszę wiedzieć, zanim zacznę projektować. Jak zaplanować proces projektowy.
11:30 – 13:00
Składowe graficznych interfejsów użytkownika (GUI)
Najważniejsze typy komponentów interfejsów i ich interakcji (na przykładach Bootstrap, Apple Human Interface Guidelines, Material Design).
13:00 – 14:00 Przerwa
14:00 – 15:00
Projektowanie ekranów – krok po kroku
W jaki sposób zorganizować komponenty na ekranach tak, by stworzyć skuteczny i wygodny interfejs użytkownika.
15:00 – 16:30
Wyzwanie projektowe I: projekt lo-fi
Prototypowanie przy użyciu Axure RP.

DZIEŃ 2 (9:30 – 16:30)

9:30 – 10:30
Prototypowanie interakcji – krok po kroku
Od makiety statycznej do prototypu interaktywnego.
10:45 – 12:30
Wyzwanie projektowe II: interakcje
Dodawanie szczegółów i interakcji do prototypu.
12:30 – 13:30
Przerwa
13:30 – 14:30
Wyzwanie projektowe III: wiarygodność i testy
Nanoszenie szczegółów i interakcji do prototypu. Praca zespołowa. Testowanie prototypu.
14:30 – 16:30
Wyzwanie projektowe IV: iteracje
Ulepszanie i iteracyjna praca z prototypem. Podsumowanie szkolenia.
Poruszane zagadnienia: #atomicdesign #materialdesign #grid #designsystem #whitespace #typografia i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Piotr Kozłowski
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Piotr Kozłowski
W ramach szkolenia przekazujemy praktyczną wiedzę na przykładach, jak i dajemy przestrzeń i wsparcie w przećwiczeniu umiejętności.
Dwa dni pozwalają nabrać dobrych nawyków i kompetencji potrzebnych by projektować UX w sposób zgodny ze sztuką.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz iteracyjny proces prototypowania

Umiesz stworzyć interaktywny prototyp produktu cyfrowego

Skutecznie komunikujesz koncepcje w pracy nad produktami

O TRENERZE

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Kozłowski jest liderem zespołu, który na co dzień pracuje przy złożonych produktach cyfrowych. Przykładowe projekty:


  • Projekt bankowości korporacyjnej
  • Nokia

    Projekt narzędzia business intelligence
  • Orange

    Projekt aplikacji mobilnej
  • Netia

    Projekt głównego serwisu marki
  • T-Mobile

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • Tubądzin

    Projekt platformy e-commerce

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

18.02-19.02.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Średni
2
dni

EARLY BIRD

Cena do 31.12
Zostały 3 miejsca
1650 zł
1199 zł netto
Zgłoś swój udział

STANDARD

Cena do 31.01
1800 zł
1299 zł

LAST MINUTE

Cena do 18.02.
1950 zł
1399 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat
Gdy dbasz o UX dla innych, przyjemnie jest również móc go doświadczać. Szkolenie urzekło mnie całością wrażeń i przyjemnych doznań. Czułam się zaopiekowana w zakresie wiedzy i finezji samej usługi szkoleniowej.
Joanna Skowrońska
UI Designer w UNIT4

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się