NA SZKOLENIU

Poznasz zasady prototypowania ekranów interfejsu użytkownika

Nauczysz się projektować interakcje w produkcie i wykorzystasz design system

Poznasz obsługę narzędzia do prototypowania – Axure RP

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Product Ownerów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą tworzyć koncepcje i prototypy produktów cyfrowych

PLAN 2-DNIOWEGO SZKOLENIA:

DZIEŃ 1 (9:30 – 16:30)

 

9:30 – 11:30
Wprowadzenie: projektowanie to nie tylko makiety
Co muszę wiedzieć, zanim zacznę projektować. Jak zaplanować proces projektowy.
11:30 – 13:00
Składowe graficznych interfejsów użytkownika (GUI)
Najważniejsze typy komponentów interfejsów i ich interakcji (na przykładach Bootstrap, Apple Human Interface Guidelines, Material Design).
13:00 – 14:00 Przerwa
14:00 – 15:00
Projektowanie ekranów – krok po kroku
W jaki sposób zorganizować komponenty na ekranach tak, by stworzyć skuteczny i wygodny interfejs użytkownika.
15:00 – 16:30
Wyzwanie projektowe I: projekt lo-fi
Prototypowanie przy użyciu Axure RP.

DZIEŃ 2 (9:30 – 16:30)

9:30 – 10:30
Prototypowanie interakcji – krok po kroku
Od makiety statycznej do prototypu interaktywnego.
10:45 – 12:30
Wyzwanie projektowe II: interakcje
Dodawanie szczegółów i interakcji do prototypu.
12:30 – 13:30
Przerwa
13:30 – 14:30
Wyzwanie projektowe III: wiarygodność i testy
Nanoszenie szczegółów i interakcji do prototypu. Praca zespołowa. Testowanie prototypu.
14:30 – 16:30
Wyzwanie projektowe IV: iteracje
Ulepszanie i iteracyjna praca z prototypem. Podsumowanie szkolenia.
Poruszane zagadnienia: #atomicdesign #materialdesign #grid #designsystem #whitespace #typografia i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Piotr Kozłowski
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Piotr Kozłowski
W ramach szkolenia przekazujemy praktyczną wiedzę na przykładach, jak i dajemy przestrzeń i wsparcie w przećwiczeniu umiejętności.
Dwa dni pozwalają nabrać dobrych nawyków i kompetencji potrzebnych by projektować UX w sposób zgodny ze sztuką.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz iteracyjny proces prototypowania

Umiesz stworzyć interaktywny prototyp produktu cyfrowego

Skutecznie komunikujesz koncepcje w pracy nad produktami

O TRENERZE

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Kozłowski jest liderem zespołu, który na co dzień pracuje przy złożonych produktach cyfrowych. Przykładowe projekty:


  • Projekt bankowości korporacyjnej
  • Nokia

    Projekt narzędzia business intelligence
  • Orange

    Projekt aplikacji mobilnej
  • Netia

    Projekt głównego serwisu marki
  • T-Mobile

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • Tubądzin

    Projekt platformy e-commerce

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

14.10-15.10.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Średni
2
dni

EARLY BIRD

Cena do 31.07
1650 zł
1199 zł

STANDARD

Cena do 31.08
1800 zł
1299 zł

LAST MINUTE

Cena od 1.09
Zostały 3 miejsca
1950 zł
1399 zł netto
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat
Gdy dbasz o UX dla innych, przyjemnie jest również móc go doświadczać. Szkolenie urzekło mnie całością wrażeń i przyjemnych doznań. Czułam się zaopiekowana w zakresie wiedzy i finezji samej usługi szkoleniowej.
Joanna Skowrońska
UI Designer w UNIT4

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się