NA SZKOLENIU

Zrozumiesz relację pomiedzy różnymi sposobami myślenia u klientów

Uporządkujesz wiedzę o potrzebach klientów w lejku sprzedażowym

Poznasz najskuteczniejsze strategie prowadzenia klientów

Szczególnie polecane dla:
UX Writerów
Product Managerów
Product Ownerów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:00 Jak myślimy, że myślimy? Myślenie szybkie i wolne.
10:00 – 10:30 Motywy i zaangażowanie
10:30 – 11:10 Społeczeny dowód słuszności
11:10 – 11:30 Strategia ograniczania
11:30 – 11:50 Przerwa
11:50 – 12:10 Reguła niedostępności
12:10 – 12:30 Reguła dostępności
12:30 – 12:45 Angażowanie i powtarzanie
12:45 – 13:30 Ćwiczenia podsumowujące
Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy #danielkahnemann #pułapkimyślenia #domyślnewartości #presjaczasu #ekskluzywność #językkorzyści i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Piotr Kozłowski
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Piotr Kozłowski
Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji, opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.

PO SZKOLENIU

Podejmujesz  lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom

Rozumiesz, jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia

Możesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

O TRENERZE

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Kozłowski projektuje UX aplikacji i serwisów dla globalnych klientów z wielu branż. Przykładowe projekty:


  • Projekt bankowości korporacyjnej
  • Netia

    Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)
  • Tubądzin

    Serwis e-commerce
  • T-Mobile

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • Orange

    Projekt aplikacji mobilnej
  • Bricomarche

    Projekt narzędzia business intelligence

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

8.09.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.07.
399 zł

STANDARD

Cena do 31.08.
Zostały 3 wolne miejsca
449 zł netto
Zgłoś swój udział

LAST MINUTE

Cena od 1.09.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Warto. Nie tylko ze względu na wiedzę, którą prowadzący bardzo chętnie się dzielą. Przede wszystkim warto, bo to szkolenie pozwala spojrzeć z szerszej perspektywy na procesy związane z tworzeniem produktów i usług, poznać metody, które pomagają w codziennej pracy oraz uczestniczyć w dyskusjach o konkretnych case’ach z którymi prowadzący mieli do czynienia.
Konrad Cieślak
Account Manager w Mind Progress Group
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się