NA SZKOLENIU

Zrozumiesz relację pomiedzy różnymi sposobami myślenia u klientów

Uporządkujesz wiedzę o potrzebach klientów w lejku sprzedażowym

Poznasz najskuteczniejsze strategie prowadzenia klientów

Szczególnie polecane dla:
UX Writerów
Product Managerów
Product Ownerów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:00 Jak myślimy, że myślimy? Myślenie szybkie i wolne.
10:00 – 10:30 Motywy i zaangażowanie
10:30 – 11:10 Społeczeny dowód słuszności
11:10 – 11:30 Strategia ograniczania
11:30 – 11:50 Przerwa
11:50 – 12:10 Reguła niedostępności
12:10 – 12:30 Reguła dostępności
12:30 – 12:45 Angażowanie i powtarzanie
12:45 – 13:30 Ćwiczenia podsumowujące
Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy #danielkahnemann #pułapkimyślenia #domyślnewartości #presjaczasu #ekskluzywność #językkorzyści i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Piotr Kozłowski
Autor szkolenia
UX Team Leader,
Symetria UX (PL)
Piotr Kozłowski
Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji, opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.

PO SZKOLENIU

Podejmujesz  lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom

Rozumiesz, jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia

Możesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

O TRENERZE

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Kozłowski projektuje UX aplikacji i serwisów dla globalnych klientów z wielu branż. Przykładowe projekty:


  • Projekt bankowości korporacyjnej
  • Netia

    Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)
  • Tubądzin

    Serwis e-commerce
  • T-Mobile

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • Orange

    Projekt aplikacji mobilnej
  • Bricomarche

    Projekt narzędzia business intelligence

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

4.02.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Początkujący
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 15.11
Zostały 4 miejsca
399 zł netto
Zgłoś swój udział

STANDARD

Cena do 31.12
449 zł

LAST MINUTE

Cena od 1.01.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Warto. Nie tylko ze względu na wiedzę, którą prowadzący bardzo chętnie się dzielą. Przede wszystkim warto, bo to szkolenie pozwala spojrzeć z szerszej perspektywy na procesy związane z tworzeniem produktów i usług, poznać metody, które pomagają w codziennej pracy oraz uczestniczyć w dyskusjach o konkretnych case’ach z którymi prowadzący mieli do czynienia.
Konrad Cieślak
Account Manager w Mind Progress Group
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się