NA SZKOLENIU

Poznasz podstawy prowadzenia badań z użyciem eyetrackera i analizy wyników

Dowiesz się, kiedy eyetracking w badaniach ma sens

Nauczysz się, jak dokładnie działa eyetracker i ludzki układ wzrokowy

Szczególnie polecane dla:
Badaczy UX
Początkujących Badaczy UX
Product Ownerów
Product Managerów
i wszystkich chcących rozwiać mity krążące wokół wykorzystania eyetrackingu w badaniach UX.

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:15 Wprowadzenie
czym jest eyetracker i jak działa ludzki układ wzrokowy.
10:15 – 10:30 Co eyetracker wnosi do UX?
Kilka przykładów informacji, które daje nam eyetracker (i kilka mitów do obalenia).
10:30 – 11:00 Jak badać z eyetrackerem?
Dobre praktyki przy prowadzeniu sesji z użyciem eyetrackera.
11:00 – 11:30 Case study
Co możemy powiedzieć o zachowaniu użytkownika, patrząc na te dane?
11:30 – 11:45 Przerwa
11:45 – 13:00 Ćwiczenie
analiza danych z eyetrackera – jake wnioski możemy z nich wyciągnąć?
13:00 – 13:30 Przedstawienie wniosków i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #badaniajakościowe #moderacjabadań #eyetracker #analizadanych

Zaproszenie trenera

Joanna Grzelak
UX Specialist,
Symetria UX (PL)
Joanna Grzelak
Badania z wykorzystaniem eyetrackera owiane są w świecie UX wieloma mitami. Kiedy eyetracker dodaje wartość badaniom? Czego możemy się za jego pomocą dowiedzieć? Jak go stosować? Na tym szkoleniu przekażę kilka faktów i wskażę, kiedy rzeczywiście użycie eyetrackera jest wartościowe – i dlaczego.

PO SZKOLENIU

Potrafisz określić wartość użycia eyetrackera w Twoich projektach

Rozumiesz i interpretujesz wyniki z badań z użyciem eyetrackera

Umiesz przeprowadzić badanie z użyciem eyetrackingu

O TRENERCE

Joanna specjalizuje się w jakościowych i ilościowych metodach badawczych ze szczególnym uwzględnieniem badań niedklaratywnych (eyetracking, badanie emocji).

W swoich projektach wykorzystuje wiedzę z zakresu kognitywistyki i neurobiologii, co pozwala jej łączyć deklaratywne i niedeklaratywne metody pozyskiwania danych.

Poza realizacją projektów badawczych Joanna uczestniczy w rozwoju innowacyjnego oprogramowania do prowadzenia badań eyetrackingowych na mobile, pozwalających z niespotykaną dotąd dokładnością zbierać i mapować wzrok użytkownika na telefonie i w ruszającej się przestrzeni.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Joanna Grzelak prowadzi projekty badawcze dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej z wykorzystaniem eyetrackingu
  • Blik

    Badania UX z eyetrackingiem weryfikujące koncepcje nowych usług
  • T-mobile

    Badania nowej odsłony kanału pomocy

  • Badanie eyetrackingowe koncepcji nowej wersji aplikacji mobilnej
  • Play

    Audyt użyteczności serwisu
  • Bricomarche

    Testy użyteczności serwisu e-commerce

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

29.09.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Średni
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.07.
399 zł

STANDARD

Cena do 31.08.
Zostały 3 miejsca
449 zł netto
Zgłoś swój udział

LAST MINUTE

Cena od 1.09.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się