NA SZKOLENIU

Poznasz podstawy prowadzenia badań z użyciem eyetrackera i analizy wyników

Dowiesz się, kiedy eyetracking w badaniach ma sens

Nauczysz się, jak dokładnie działa eyetracker i ludzki układ wzrokowy

Szczególnie polecane dla:
Badaczy UX
Początkujących Badaczy UX
Product Ownerów
Product Managerów
i wszystkich chcących rozwiać mity krążące wokół wykorzystania eyetrackingu w badaniach UX.

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:15 Wprowadzenie
czym jest eyetracker i jak działa ludzki układ wzrokowy.
10:15 – 10:30 Co eyetracker wnosi do UX?
Kilka przykładów informacji, które daje nam eyetracker (i kilka mitów do obalenia).
10:30 – 11:00 Jak badać z eyetrackerem?
Dobre praktyki przy prowadzeniu sesji z użyciem eyetrackera.
11:00 – 11:30 Case study
Co możemy powiedzieć o zachowaniu użytkownika, patrząc na te dane?
11:30 – 11:45 Przerwa
11:45 – 13:00 Ćwiczenie
analiza danych z eyetrackera – jake wnioski możemy z nich wyciągnąć?
13:00 – 13:30 Przedstawienie wniosków i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #badaniajakościowe #moderacjabadań #eyetracker #analizadanych

Zaproszenie trenera

Joanna Grzelak
UX Specialist,
Symetria UX (PL)
Joanna Grzelak
Badania z wykorzystaniem eyetrackera owiane są w świecie UX wieloma mitami. Kiedy eyetracker dodaje wartość badaniom? Czego możemy się za jego pomocą dowiedzieć? Jak go stosować? Na tym szkoleniu przekażę kilka faktów i wskażę, kiedy rzeczywiście użycie eyetrackera jest wartościowe – i dlaczego.

PO SZKOLENIU

Potrafisz określić wartość użycia eyetrackera w Twoich projektach

Rozumiesz i interpretujesz wyniki z badań z użyciem eyetrackera

Umiesz przeprowadzić badanie z użyciem eyetrackingu

O TRENERCE

Joanna specjalizuje się w jakościowych i ilościowych metodach badawczych ze szczególnym uwzględnieniem badań niedklaratywnych (eyetracking, badanie emocji).

W swoich projektach wykorzystuje wiedzę z zakresu kognitywistyki i neurobiologii, co pozwala jej łączyć deklaratywne i niedeklaratywne metody pozyskiwania danych.

Poza realizacją projektów badawczych Joanna uczestniczy w rozwoju innowacyjnego oprogramowania do prowadzenia badań eyetrackingowych na mobile, pozwalających z niespotykaną dotąd dokładnością zbierać i mapować wzrok użytkownika na telefonie i w ruszającej się przestrzeni.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Joanna Grzelak prowadzi projekty badawcze dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej z wykorzystaniem eyetrackingu
  • Blik

    Badania UX z eyetrackingiem weryfikujące koncepcje nowych usług
  • T-mobile

    Badania nowej odsłony kanału pomocy

  • Badanie eyetrackingowe koncepcji nowej wersji aplikacji mobilnej
  • Play

    Audyt użyteczności serwisu
  • Bricomarche

    Testy użyteczności serwisu e-commerce

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

9.03.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂

ZDALNIE
Średni
4
godziny

EARLY BIRD

Cena do 31.01.
Zostały 3 miejsca
399 zł netto
Zgłoś swój udział

STANDARD

Cena do 28.02.
449 zł

LAST MINUTE

Cena od 1.03.
499 zł

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?

Skontaktuj się