PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 – 13:30)
9:30 – 10:15 |
Wprowadzenie czym jest eyetracker i jak działa ludzki układ wzrokowy. |
10:15 – 10:30 |
Co eyetracker wnosi do UX? Kilka przykładów informacji, które daje nam eyetracker (i kilka mitów do obalenia). |
10:30 – 11:00 |
Jak badać z eyetrackerem? Dobre praktyki przy prowadzeniu sesji z użyciem eyetrackera. |
11:00 – 11:30 |
Case study Co możemy powiedzieć o zachowaniu użytkownika, patrząc na te dane? |
11:30 – 11:45 | Przerwa |
11:45 – 13:00 |
Ćwiczenie analiza danych z eyetrackera – jake wnioski możemy z nich wyciągnąć? |
13:00 – 13:30 | Przedstawienie wniosków i podsumowanie |
Joanna specjalizuje się w jakościowych i ilościowych metodach badawczych ze szczególnym uwzględnieniem badań niedklaratywnych (eyetracking, badanie emocji).
W swoich projektach wykorzystuje wiedzę z zakresu kognitywistyki i neurobiologii, co pozwala jej łączyć deklaratywne i niedeklaratywne metody pozyskiwania danych.
Poza realizacją projektów badawczych Joanna uczestniczy w rozwoju innowacyjnego oprogramowania do prowadzenia badań eyetrackingowych na mobile, pozwalających z niespotykaną dotąd dokładnością zbierać i mapować wzrok użytkownika na telefonie i w ruszającej się przestrzeni.
Joanna Grzelak prowadzi projekty badawcze dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Przykładowe projekty:
9.03.2021
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna 🙂