fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXUX chatbotów

NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jakie są rodzaje chatbotów i jakie możliwości dają najważniejsze platformy

Poznasz sposoby projektowania botów i tworzenia skryptów konwersacji

Przekonasz się, jakie są najczęstsze problemy użytkowników podczas rozmowy z botem i w jaki sposób można im zapobiec

Szczególnie polecane dla:
Projektantów UX
Projektantów UI
Product Managerów
Product Ownerów
Marketing Managerów
i wszystkich którzy chcą poznać podstawy projektowania interfejsów konwersacyjnych.

PLAN 6-GODZINNEGO SZKOLENIA:

6 GODZIN (9:30 – 15:30)

9:30 – 10:15
Wprowadzenie
Czym są boty? Rodzaje, najważniejsze platformy, zastosowanie. Jak wybrać odpowiedniego bota i platformę?
Przegląd najciekawszych realizacji.
10:15 – 10:45
Anatomia bota
Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota.
10:45 – 11:15
Dobre praktyki
Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić? Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.
11:15 – 11:45
Przerwa
11:45 – 14:30
Proces projektowania
Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.
14:30 – 15:30
Testowanie
W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.
Poruszane zagadnienia:
#chatbot #CUI #NLP #botpersonality #testingchatbots #conversationscript

Rosnąca popularność czatbotów nasuwa pytanie – jak najlepiej wykorzystać ich potencjał? Aby chatboty były akceptowalne wśród ludzi, należy pamiętać o projektowaniu zorientowanym na użytkownika i o badaniach. Sukces chatbota to nie tylko jego użyteczność, ale również pozytywne emocje, które wzbudza. Na szkoleniu pokażemy najlepsze praktyki z rynku, a także podzielimy się naszym doświadczeniem z badań chatbotów.

PO SZKOLENIU

Znasz dobre praktyki i zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych

Umiesz przeprowadzić testy prototypu bota

Posiadasz podstawowe umiejętności, które pozwolą Ci wprowadzić projekt chatbota w Twojej firmie

O TRENERCE

Anna na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • santander

    Badanie chatbota z użytkownikami
  • canal +

    Projektowanie serwisu
  • olx

    Cykliczne badania użyteczności serwisów Otodom i Otomoto
  • netia

    Projektowanie serwisu, strategia treści
  • kruk

    Badania użyteczności e-KRUK na rynku włoskim
  • vitalia

    Projektowanie serwisu

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE UX chatbotów

17 października 2023 1 dzień 1 299 zł Początkujący

Szkolenie

999 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1228,77 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1 299 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1 597,77 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Bardzo dobrze przygotowani prowadzący, którzy mają wiedzę nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną. Z tego powodu bardzo chętnie wezmę udział w kolejnym szkoleniu.
Grzegorz Szczudło
Project Manager w Orange

Myślisz o innym szkoleniu?