PLAN 6-GODZINNEGO SZKOLENIA:
6 GODZIN (9:30 – 15:30)
9:30 – 10:15 |
Wprowadzenie
Czym są boty? Rodzaje, najważniejsze platformy, zastosowanie. Jak wybrać odpowiedniego bota i platformę?
Przegląd najciekawszych realizacji. |
10:15 – 10:45 |
Anatomia bota
Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota.
|
10:45 – 11:15 |
Dobre praktyki
Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić? Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.
|
11:15 – 11:45 |
Przerwa
|
11:45 – 14:30 |
Proces projektowania
Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.
|
14:30 – 15:30 |
Testowanie
W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.
|
Anna na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.
Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe