Strona głównaZdalne szkolenia UXUX chatbotów

NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jakie są rodzaje chatbotów i jakie możliwości dają najważniejsze platformy

Poznasz sposoby projektowania botów i tworzenia skryptów konwersacji

Przekonasz się, jakie są najczęstsze problemy użytkowników podczas rozmowy z botem i w jaki sposób można im zapobiec

Szczególnie polecane dla:
Projektantów UX
Projektantów UI
Product Managerów
Product Ownerów
Marketing Managerów
i wszystkich którzy chcą poznać podstawy projektowania interfejsów konwersacyjnych.

PLAN 6-GODZINNEGO SZKOLENIA:

6 GODZIN (9:30 – 15:30)

9:30 – 10:15
Wprowadzenie
Czym są boty, rodzaje botów, najważniejsze platformy chatbotów, zastosowania botów. Jak wybrać odpowiedniego bota i odpowiednią platformę? Przegląd najciekawszych realizacji.
10:15 – 10:45
Anatomia bota
Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota.
10:45 – 11:15
Dobre praktyki
Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić? Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.
11:15 – 11:45
Przerwa
11:45 – 14:30
Proces projektowania
Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.
14:30 – 15:30
Testowanie
W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.
Poruszane zagadnienia:
#chatbot #CUI #NLP #botpersonality #testingchatbots #conversationscript

Rosnąca popularność czatbotów nasuwa pytanie – jak najlepiej wykorzystać ich potencjał? Aby chatboty były akceptowalne wśród ludzi, należy pamiętać o projektowaniu zorientowanym na użytkownika i o badaniach. Sukces chatbota to nie tylko jego użyteczność, ale również pozytywne emocje, które wzbudza. Na szkoleniu pokażemy najlepsze praktyki z rynku, a także podzielimy się naszym doświadczeniem z badań chatbotów.

PO SZKOLENIU

Znasz dobre praktyki i zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych

Umiesz przeprowadzić testy prototypu bota

Posiadasz podstawowe umiejętności, które pozwolą Ci wprowadzić projekt chatbota w Twojej firmie

O TRENERCE

Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • santander

    Badanie chatbota z użytkownikami
  • canal +

    Projektowanie serwisu
  • olx

    Cykliczne badania użyteczności serwisów Otodom i Otomoto
  • netia

    Projektowanie serwisu, strategia treści
  • kruk

    Badania użyteczności e-KRUK na rynku włoskim
  • vitalia

    Projektowanie serwisu

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE UX chatbotów

13 września 2022 1 dzień 800 zł Początkujący

Szkolenie

800 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(984 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1100 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1353 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Bardzo dobrze przygotowani prowadzący, którzy mają wiedzę nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną. Z tego powodu bardzo chętnie wezmę udział w kolejnym szkoleniu.
Grzegorz Szczudło
Project Manager w Orange

Myślisz o innym szkoleniu?