PLAN 3-DNIOWEGO SZKOLENIA:
DZIEŃ 1: Warsztaty z interesariuszami (9:30 – 14:30)
9:30 – 10:30 | Planowanie struktury i przebiegu warsztatu
|
10:30 – 14:30 | Narzędziownik warsztatowy: warsztaty Discovery z interesariuszami
|
DZIEŃ 2: Warsztaty Service Discovery (9:30 – 14:30)
9:30 – 10:30 | Facylitacja warsztatów
|
10:30 – 14:30 | Narzędziownik warsztatowy: Service Discovery
|
DZIEŃ 3: Warsztaty UX Design (9:30 – 14:30)
9:30 – 12:30 | Narzędziownik warsztatowy: warsztaty UX design
|
12:30 – 14:30 | Unikanie pułapek warsztatów
|
Anna na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.
Anna Schneider prowadzi projekty z zakresu badań i projektowania UX dla szeregu globalnych marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe