fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXProjektowanie w Figmie poziom 2: Design System

Co zyskasz na szkoleniu?

wiedzę o Design Systemach

umiejętność tworzenia ich w ramach własnego projektu

dowiesz się jak rozpocząć pracę nad własną biblioteką styli oraz komponentów

nauczysz się jak znacząco przyspieszyć swoją pracę i zwiększyć kontrolę nad projektem

Czy to szkolenie dla mnie? Polecamy:
Product Managerom/kom
Product Ownerom/kom
Specjalistom/kom ds. rozwoju produktu
Junior UX Designerom/kom
UI Designerom/kom
Badaczom/kom UX
Marketing Managerom/kom
Graphic Designerom/kom
i wszystkim, którzy i które chcą poznać Design Systemy!

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

6 godzin (9:00 – 15:00)

9:00 – 9:30

Wprowadzenie do Design Systemu

Podstawowe pojęcia i podział w Design Systemie oraz informacje pomagające zacząć pracę nad projektowaniem Design Systemu.
9:30 – 11:00

Styleguide

Rozpoczęcie prac nad Design Systemem. Wprowadzenie pierwszych styli: Kolory, Czcionki, Gridy, Breakpointy, powiemy też o ikonografii.

11:00 – 11:15
☕ Przerwa
11:15 – 12:45

Pattern Library cz. 1

Kontynuujemy tworzenie Design Systemu, tym razem stworzymy pierwsze proste komponenty wraz z ich wariantami.

12:45 – 13:00
☕ Przerwa
13:30 – 15:30

Pattern Library cz. 2

Zaczynamy projektowanie bardziej zaawansowanych komponentów i użycie ich w istniejącym projekcie.

Poruszane zagadnienia:
#figma #projektowanieinterfejsow #designsystem i wiele więcej!

W czasie tego kursu dowiesz się, w jaki sposób pracować z istniejącym Design Systemem, a ponadto zdobędziesz wiedzę, jak go zaprojektować od początku. Dodatkowo dzięki wykonywanym podczas warsztatów zadaniom poznasz w praktyce Figmę.
O TRENERZE

Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji.

Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Marcin Stanisławski zajmuje się projektowaniem UX dla szeregu marek. Przykładowe projekty:

  • EFL

    Projektowanie strony internetowej
  • ORANGE

    Projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
  • Polski Standard Płatności

    Projektowanie procesów płatności BLIK

  • asseco

    Projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

SZKOLENIE Projektowanie w Figmie poziom 2: Design System

6 godzin 1 299 zł Średni

Powiadom mnie o następnej edycji

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?