PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:
5,5 godziny (9:30 – 15:00)
9:30 – 10:00 |
Wprowadzenie
Zapoznanie się z uczestnikami, szybkie przypomnienie najważniejszych elementów Figmy (instruktaż do Figmy wysyłany przed szkoleniem). Informacje o tworzonym projekcie.
|
10:00 – 11:00 |
Wyzwanie projektowe (Komponenty)
Tworzenie pierwszej strony projektu ze wstępem do komponentów i kompozycji. |
11:00 – 11:15 |
Przerwa
|
11:15 – 12:15 |
Wyzwanie projektowe (Auto layout)
Kontynuacja projektu z wprowadzeniem do Auto layoutu.
|
12:15 – 12:30 |
Przerwa
|
12:30 – 13:30 |
Wyzwanie projektowe (Warianty) Tworzenie alternatywnych komponentów do istniejącego projektu.
|
13:30 – 13:45 |
Przerwa |
13:45 – 15:00 |
Prototypowanie i Animacja Wykorzystanie dodatkowych funkcji prezentacji Figmy do tworzenia interaktywnego prototypu z wykorzystaniem prostych animacji. |
Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji.
Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.
Marcin Stanisławski zajmuje się projektowaniem UX dla szeregu marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe