fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXProjektowanie UX w Figmie

NA SZKOLENIU

Szkolenia online

Poznasz podstawy i praktyczne zastosowanie Figmy

Autorski framework

Nauczysz się tworzyć projekty z komponentami

Aspekty praktyczne

Dowiesz się jak korzystać z dodatkowych funkcji, jak choćby animacje

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Product Ownerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą poznać podstawy Figmy

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

5,5 godziny (9:30 – 15:00)

9:30 – 10:00
Wprowadzenie
Zapoznanie się z uczestnikami, szybkie przypomnienie najważniejszych elementów Figmy (instruktaż do Figmy wysyłany przed szkoleniem). Informacje o tworzonym projekcie.
10:00 – 11:00
Wyzwanie projektowe (Komponenty)

Tworzenie pierwszej strony projektu ze wstępem do komponentów i kompozycji.

11:00 – 11:15
Przerwa
11:15 – 12:15
Wyzwanie projektowe (Auto layout)
Kontynuacja projektu z wprowadzeniem do Auto layoutu.
12:15 – 12:30
Przerwa
12:30 – 13:30

Wyzwanie projektowe (Warianty)

Tworzenie alternatywnych komponentów do istniejącego projektu.
13:30 – 13:45

Przerwa

13:45 – 15:00

Prototypowanie i Animacja

Wykorzystanie dodatkowych funkcji prezentacji Figmy do tworzenia interaktywnego prototypu z wykorzystaniem prostych animacji. 

Poruszane zagadnienia:
#figma #projektowanieinterfejsow #komponenty i wiele więcej!

W czasie tego kursu poznasz popularne narzędzie do projektowania jakim jest Figma. Dowiesz się, jak tworzyć kompletne prototypy z wykorzystaniem komponentów. Poznasz również dodatkowe funkcje prezentacji prototypów. Szkolenie pozwoli Ci na uzyskanie praktycznych umiejętności.

PO SZKOLENIU

Szkolenia UX

Umiesz tworzyć kompletny projekt z wykorzystaniem Figmy

Aspekty praktyczne

Potrafisz tworzyć alternatywne komponenty do istniejącego projektu

Projektowanie ekranów

Tworzysz interaktywne prototypy z wykorzystaniem prostych animacji

O TRENERZE

Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji.

Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Marcin Stanisławski zajmuje się projektowaniem UX dla szeregu marek. Przykładowe projekty:

  • EFL

    Projektowanie strony internetowej
  • ORANGE

    Projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
  • Polski Standard Płatności

    Projektowanie procesów płatności BLIK

  • asseco

    Projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Projektowanie UX w Figmie

21 marca 2023 5,5 godziny 800 zł Początkujący

Szkolenie

800 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(984 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1100 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1353 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?