PLAN 2-DNIOWEGO SZKOLENIA:
DZIEŃ 1 (9:30 – 16:30)
9:30 – 11:30 |
Wprowadzenie: projektowanie to nie tylko makiety
Co muszę wiedzieć, zanim zacznę projektować. Jak zaplanować proces projektowy.
|
11:30 – 13:00 |
Składowe graficznych interfejsów użytkownika (GUI)
Najważniejsze typy komponentów interfejsów i ich interakcji (na przykładach Bootstrap, Apple Human Interface Guidelines, Material Design).
|
13:00 – 14:00 | Przerwa |
14:00 – 15:00 |
Projektowanie ekranów – krok po kroku
W jaki sposób zorganizować komponenty na ekranach tak, by stworzyć skuteczny i wygodny interfejs użytkownika.
|
15:00 – 16:30 |
Wyzwanie projektowe I: projekt lo-fi
Prototypowanie przy użyciu Axure RP.
|
DZIEŃ 2 (9:30 – 16:30)
9:30 – 10:30 |
Prototypowanie interakcji – krok po kroku
Od makiety statycznej do prototypu interaktywnego.
|
10:45 – 12:30 |
Wyzwanie projektowe II: interakcje
Dodawanie szczegółów i interakcji do prototypu.
|
12:30 – 13:30 |
Przerwa
|
13:30 – 14:30 |
Wyzwanie projektowe III: wiarygodność i testy
Nanoszenie szczegółów i interakcji do prototypu. Praca zespołowa. Testowanie prototypu.
|
14:30 – 16:30 |
Wyzwanie projektowe IV: iteracje
Ulepszanie i iteracyjna praca z prototypem. Podsumowanie szkolenia.
|
Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.
Piotr Kozłowski jest liderem zespołu, który na co dzień pracuje przy złożonych produktach cyfrowych. Przykładowe projekty: