fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXProjektowanie Design Systemów w Figmie

NA SZKOLENIU

Nauczysz się jak projektować strony internetowe oraz aplikacje.

Poznasz obsługę narzędzia do projektowania, jakim jest Figma.

Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć Design System i jak wykorzystywać go podczas projektowania.

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Product Ownerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą poznać narzędzie do zespołowego projektowania interfejsów

PLAN 2-DNIOWEGO SZKOLENIA:

8 listopada 2022

Dzień 1: 4 godziny (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:00
Wprowadzenie do projektowania User Experience. 
Podstawy projektowania UX.
Podstawowe informacje na temat User Experience oraz informacje pomagające zacząć pracę nad projektem.
10:00 – 11:00
Wyzwanie projektowe. Tworzenie projektu low-fi (o niskiej szczegółowości).

Część 1. Rozpoczęcie prac nad projektem przy użyciu istniejących komponentów w formie Lo-Fi. Prace od początku przebiegają przy użyciu Figmy.

11:00 – 11:15
Przerwa
11:15 – 12:15
Wyzwanie projektowe. Tworzenie projektu low-fi (o niskiej szczegółowości).
Część 2. Kontynuowanie prac projektowych rozpoczętych w części pierwszej.
12:15 – 12:30
Przerwa
12:30 – 13:30

Wyzwanie projektowe. Tworzenie interaktywnego prototypu.

 

Podsumowanie dnia. Wykorzystanie dodatkowych funkcji prezentacji Figmy do stworzenia prostego interaktywnego prototypu z wykorzystaniem drobnych animacji.
9 listopada 2022

Dzień 2: 4 godziny (9:30 – 13:30)

9:30 – 10:00
Wprowadzenie do Design Systemu.
Podstawowe pojęcia i podziały w Design Systemie.
10:00 – 11:00
Wyzwanie projektowe. Tworzenie Design Systemu do zaprojektowanej wcześniej makiety.

Część 1. Wykorzystanie istniejącej makiety do stworzenia ostatecznie wyglądającego projektu w formie High Fidelity. Przygotowanie pierwszych elementów Design systemu.

11:00 – 11:15
Przerwa
11:15 – 12:15
Wyzwanie projektowe. Tworzenie Design Systemu do zaprojektowanej wcześniej makiety.
Część 2. Kontynuowanie prac projektowych rozpoczętych w części pierwszej.
12:15 – 12:30
Przerwa
12:30 – 13:30
Wyzwanie projektowe. Projektowanie dodatkowych elementów interfejsu.
Przygotowanie dodatkowych elementów interfejsu w postaci komponentów użytych w Design Systemie.
Poruszane zagadnienia:
#figma #projektowanieinterfejsow #designsystem i wiele więcej!

W czasie tego kursu dowiesz się, w jaki sposób pracować z istniejącym Design Systemem, a ponadto zdobędziesz wiedzę, jak go zaprojektować od początku. Dodatkowo dzięki wykonywanym podczas warsztatów zadaniom poznasz w praktyce podstawy projektowania Figmie.

PO SZKOLENIU

Znasz podstawowe zasady projektowania interfejsów użytkownika

Potrafisz projektować atrakcyjne wizualnie prototypy

Wiesz jak tworzyć i wykorzystywać Design Systemy

O TRENERZE

Zajmuje się projektowaniem użyteczności od 2018 r. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu i z UX Designu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.

Specjalizuje się w projektowaniu przyjaznych użytkownikom interfejsów, posiada również wiedzę z zakresu metodologii badawczej.

O TRENERZE

Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji.

Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Łukasz Rybkowski Marcin Stanisławski zajmują się projektowaniem UX dla szeregu marek. Przykładowe projekty:

  • EFL

    Projektowanie strony internetowej
  • ORANGE

    Projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
  • Polski Standard Płatności

    Projektowanie procesów płatności BLIK

  • asseco

    Projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Projektowanie Design Systemów w Figmie

08 listopada 2022 2 dni 1000 zł Średni

Szkolenie

1000 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1230 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1300 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1599 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?