Strona głównaSzkoleniaPodstawy projektowania w Figmie

NA SZKOLENIU

Nauczysz się jak projektować strony internetowe oraz aplikacje desktopowe i mobilne

Dowiesz się w jaki sposób efektywnie współpracować w multidyscyplinarnym zespole (składającym się z projektantów, developerów, product ownerów itd.) podczas projektowania interfejsów

Poznasz obsługę narzędzia do projektowania, jakim jest Figma

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Product Ownerów
Specjalistów ds. rozwoju produktów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą poznać narzędzia do zespołowego projektowania interfejsów

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

1 DZIEŃ  (9:30 – 16:30)

 

9:30-10:30 Wprowadzenie do projektowania User Experience
Podstawy projektowania UX.
10:30-12:00 Wprowadzenie do Figmy
Czym jest Figma i jak z niej korzystać w pracy niezależnie od Twojej roli w zespole UX?
12:00-13:00 Przerwa
13:00-15:00 Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 1
Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów.
15:00-15:15 Przerwa
15:15-16:30 Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 2
Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów. Podsumowanie warsztatów.

 

Poruszane zagadnienia: #figma #projektowanieinterfejsow #teamwork i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

To szkolenie dedykowane jest osobom, które nie mają lub mają niewielkie doświadczenie w projektowaniu interfejsów. Dzięki szkoleniu, w szybki i praktyczny sposób dowiedzą się jak wykorzystać Figmę do projektowania atrakcyjnych prototypów oraz do sprawnej współpracy i komunikacji między wszystkimi osobami zaangażowanymi w pracę nad produktem.

PO SZKOLENIU

Znasz podstawowe zasady projektowania interfejsów użytkownika

Potrafisz projektować atrakcyjne wizualnie prototypy

Sprawnie współpracujesz z projektantami, deweloperami i innymi członkami zespołu w pracy nad produktem

O TRENERZE

Związany z projektami internetowymi od 2007 roku. Pięć lat spędził w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za strukturę kategorii i parametrów w ramach całego serwisu.

W Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów i aplikacji, prowadzi kompleksowe badania UX.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

O TRENERZE

Zajmuje się projektowaniem użyteczności od 2018 r. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu i z UX Designu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.

Specjalizuje się w projektowaniu przyjaznych użytkownikom interfejsów, posiada również wiedzę z zakresu metodologii badawczej.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Witold Janiszewski oraz Łukasz Rybkowski realizują działania z zakresu projektowania UX oraz badań dla globalnych klientów z wielu branż. Przykładowe projekty:

  • santander

    Projekt bankowości korporacyjnej
  • netia

    Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)
  • T-MOBILE

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • ORANGE

    Projekt aplikacji mobilnej

  • Projektowanie strony internetowej
  • asseco

    Projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIEPodstawy projektowania w Figmie

14 października 2021 1 dzień Zdalnie Początkujący

EARLY BIRDS

Cena do 31.07.
799 zł (netto)
Zgłoś swój udział
Zostały 4 bilety

STANDARD

Cena do 30.09.
999 zł (netto)

LAST MINUTE

Cena od 1.10.
1199 zł (netto)
Zostały 4 bilety

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?