PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:
1 DZIEŃ (9:30 – 16:30)
9:30-10:30 | Wprowadzenie do projektowania User Experience Podstawy projektowania UX. |
10:30-12:00 | Wprowadzenie do Figmy Czym jest Figma i jak z niej korzystać w pracy niezależnie od Twojej roli w zespole UX? |
12:00-13:00 | Przerwa |
13:00-15:00 | Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 1 Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów. |
15:00-15:15 | Przerwa |
15:15-16:30 | Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 2 Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów. Podsumowanie warsztatów. |
Związany z projektami internetowymi od 2007 roku. Pięć lat spędził w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za strukturę kategorii i parametrów w ramach całego serwisu.
W Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów i aplikacji, prowadzi kompleksowe badania UX.
Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.
Zajmuje się projektowaniem użyteczności od 2018 r. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu i z UX Designu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Specjalizuje się w projektowaniu przyjaznych użytkownikom interfejsów, posiada również wiedzę z zakresu metodologii badawczej.
Witold Janiszewski oraz Łukasz Rybkowski realizują działania z zakresu projektowania UX oraz badań dla globalnych klientów z wielu branż. Przykładowe projekty: