fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXMierniki UX

NA SZKOLENIU

Dowiesz się jak wybrać kluczowe mierniki UX do obserwacji

Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX

Zrozumiesz jak powiązać mierniki UX z KPI biznesowymi

Szczególnie polecane dla:
Product Managerów
Specjalistów Customer Experience
Product Ownerów
Analityków
Badaczy UX
Marketing Managerów
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe.

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

1 DZIEŃ (9:30 – 16:30)

9:30 – 9:45
Wprowadzenie: mierniki UX a KPI biznesowe
9:45 – 11:00
Frameworki mierników UX
Jak z chmury danych wybrać kluczowe wartości opisujące zachowania użytkowników?
11:00 – 12:30
Definiowanie dobrych mierników UX
Case study i ćwiczenie
12:30 – 13:30
Przerwa
Lunch oraz networking
13:30 – 14:30
Budowanie systemu mierników na bazie frameworku
Selekcja i priorytetyzacja mierników w powiązaniu z celami biznesowymi
14:45 – 16:30
Praca z miernikami UX w rozwoju produktu
Jak obserwować, poprawiać i reagować na wartości miernika (ćwiczenia z autorskim narzędziem)
Poruszane zagadnienia:
#KPI #googleHEART #CxPI #NPS #goalsignalmetric i wiele więcej!

Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.

PO SZKOLENIU

Budujesz system monitorowania wskaźników UX dla swojego produktu

Posiadasz narzędzia ułatwiające poprawę wartości mierników i reakcję na ich zmiany

Umiesz sprawić, że prace UX przekładają się na wyniki biznesowe

O TRENERZE

11 lat doświadczenia w branży UX, projektant i manager zespołów projektowych w Symetrii.

Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.

Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Krzysztof Kozak prowadzi zespół, który aktywnie wspiera duże organizacje w definiowaniu mierników UX dla swoich usług. Przykładowe projekty:

  • canal +

    Warsztaty mierników UX
  • asseco

    Projektowanie aplikacji mobilnej
  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej
  • ALLEGRO

    Warsztaty mierników UX
  • MASTERCARD

    Projekt interfejsu maszyny vendingowej
  • DEUTSCHE BANK

    Projekt systemu sprzedaży funduszy

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Mierniki UX

23 listopada 2022 1 dzień 1200 zł Średni

Szkolenie

1200 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1476 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1500 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1845 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Krzysztof Kozak na szkoleniu #uxupgrade, jak dla mnie "zawstydził" Google. HEART wydaje się być zbędne ..., a framework Symetrii z sukcesami go zastąpi. Oczywiście zanim to nastąpi to przetestuje, go odpowiednio. Jest to kawał dobrej roboty.
Marek Kalwajtys
Internet Marketing Technology & Campaign Leader w Blue Media
Pigułka wiedzy teoretycznej w oparciu o realne case studies i to po co wszyscy chodzimy na szkolenia - ćwiczenia praktyczne z użyciem konkretnego narzędzia. Krzysztof Kozak zmierzył się z trudnym tematem mierzenia efektów działań UX i opracował autorskie narzędzie, które mnie przekonuje.
Magdalena Żądkowska
Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Postdata

Myślisz o innym szkoleniu?