fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXMierniki UX

Co zyskasz na szkoleniu?

Nauczysz się narzędzi, które będziesz mógł/mogła później samodzielnie stosować w pracy

Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX

Zrozumiesz jak powiązać mierniki UX z KPI biznesowymi

Usystematyzujesz i zweryfikujesz to, co wiesz o wskaźnikach

Czy to szkolenie dla mnie? Polecamy:
Product Managerom/kom
Specjalistom/kom Customer Experience
Product Ownerom/kom
Analitykom/czkom
Badaczom/kom UX
Marketing Managerom/kom
Projektantom/kom UX
i wszystkich, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe.

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

11 lipca 2023

1 dzień, 7 godzin (9:30 – 16:30)

9:30 – 11:00
Część 1: Teoria i podstawowe mierniki.
Jakich popularnych pułapek uniknąć?
11:00 – 12:30
Część 2: Poznanie Frameworków i ćwiczenia praktyczne.
Jaki framework wybrać dla mojej firmy?
12:30 – 13:30
Przerwa 60 min
Lunch / networking
13:30 – 15:30
Część 3: Ćwiczenia praktyczne na autorskim frameworku.
Jak połączyć cele UX i biznesu?
15:30 – 16:30
Część 4: Praktyczne zastosowanie mierników.
Od czego zacząć?
Poruszane zagadnienia:
#KPI #googleHEART #CxPI #NPS #goalsignalmetric i wiele więcej!

Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.

PO SZKOLENIU

Budujesz system monitorowania wskaźników UX dla swojego produktu

Posiadasz narzędzia ułatwiające poprawę wartości mierników i reakcję na ich zmiany

Umiesz sprawić, że prace UX przekładają się na wyniki biznesowe

O TRENERZE

11 lat doświadczenia w branży UX, projektant i manager zespołów projektowych w Symetrii.

Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.

Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Krzysztof Kozak prowadzi zespół, który aktywnie wspiera duże organizacje w definiowaniu mierników UX dla swoich usług. Przykładowe projekty:

  • canal +

    Warsztaty mierników UX
  • asseco

    Projektowanie aplikacji mobilnej
  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej
  • ALLEGRO

    Warsztaty mierników UX
  • MASTERCARD

    Projekt interfejsu maszyny vendingowej
  • DEUTSCHE BANK

    Projekt systemu sprzedaży funduszy

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Mierniki UX

11 lipca 2023 1 dzień 1 399 zł Średni

Szkolenie

1 399 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1 720,77 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1 699 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(2 089,77 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Krzysztof Kozak na szkoleniu #uxupgrade, jak dla mnie "zawstydził" Google. HEART wydaje się być zbędne ..., a framework Symetrii z sukcesami go zastąpi. Oczywiście zanim to nastąpi to przetestuje, go odpowiednio. Jest to kawał dobrej roboty.
Marek Kalwajtys
Internet Marketing Technology & Campaign Leader w Blue Media
Pigułka wiedzy teoretycznej w oparciu o realne case studies i to po co wszyscy chodzimy na szkolenia - ćwiczenia praktyczne z użyciem konkretnego narzędzia. Krzysztof Kozak zmierzył się z trudnym tematem mierzenia efektów działań UX i opracował autorskie narzędzie, które mnie przekonuje.
Magdalena Żądkowska
Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Postdata

Myślisz o innym szkoleniu?