PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:
1 DZIEŃ (9:30 – 16:30)
9:30 – 9:45 |
Wprowadzenie: mierniki UX a KPI biznesowe
|
9:45 – 11:00 |
Frameworki mierników UX
Jak z chmury danych wybrać kluczowe wartości opisujące zachowania użytkowników?
|
11:00 – 12:30 |
Definiowanie dobrych mierników UX
Case study i ćwiczenie
|
12:30 – 13:30 |
Przerwa
Lunch oraz networking
|
13:30 – 14:30 |
Budowanie systemu mierników na bazie frameworku
Selekcja i priorytetyzacja mierników w powiązaniu z celami biznesowymi
|
14:45 – 16:30 |
Praca z miernikami UX w rozwoju produktu
Jak obserwować, poprawiać i reagować na wartości miernika (ćwiczenia z autorskim narzędziem)
|
11 lat doświadczenia w branży UX, projektant i manager zespołów projektowych w Symetrii.
Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.
Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.
Krzysztof Kozak prowadzi zespół, który aktywnie wspiera duże organizacje w definiowaniu mierników UX dla swoich usług. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe