Strona głównaSzkoleniaImpact Mapa

NA SZKOLENIU

Dowiesz się jak definiować cel biznesowy na styku produktu i archetypu użytkownika

Zrozumiesz dlaczego podróż użytkownika to praca opisywana historyjkami użytkownika

Przepracujesz mapę wpływów warsztatowo i otrzymasz skalowalne narzędzie

Szczególnie polecane dla:
Projektantów poszukujących skalowalnego frameworku
Działów marketingu odpowiadających za produkt cyfrowy
Produktowców z potrzebą ewaluacji produktu cyfrowego
i wszystkich pracujących przy produktach cyfrowych, na styku użytkownika, technologii i biznesu
9 marca 2022

DZIEŃ 1 (9:30 – 17:30)

9:30-10:00 Wstęp do narzędzia
Kontrakt i toolbox
10:00-12:00 Budowanie archetypów użytkownika
12:00-16:00 Budowanie celów biznesowych w oparciu o propozycje wartości
16:00-17:30 Review i dyskusja
10 marca 2022

DZIEŃ 2 (9:30 – 17:30)

9:30-10:00 Podsumowanie dnia pierwszego
10:00-12:00 Działania i rezultaty
Mapowanie Impact mapy
12:00-14:00 Historyjki użytkownika
14:00-16:00 Mapowanie arkusza kalkulacyjnego dla krytycznych historyjek
16:00-17:30 Zamknięcie kursu
Review i Q&A
Poruszane zagadnienia: #impactmapa #archetypuzytkownika #historyjkiuzytkownika #celebiznesowe i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Product Owner
Morele
Tomasz Żmuda
Impact mapa jako narzędzie pozwoli Wam zrozumieć zależności jakie występują w Waszym produkcie cyfrowym. To narzędzie rozległe i skomplikowane w formie, natomiast znakomicie buduje świadomość czym i w jakich kontekstach jest wywierany największy nacisk na obszary biznesowe, użyteczności i technologii. To nowoczesne narzędzie do walidacji celów biznesowych na miarę naszych czasów wymagających od produktów cyfrowych zaawansowanej segmentacji i personalizacji.

PO SZKOLENIU

Będziesz wiedzieć jak wartości firmy ubrać w cele biznesowe przez pryzmat archetypu użytkownika

Określisz typowe archetypy użytkownika w systemie i określisz jakie prace są kluczowe, aż do historyjek użytkownika, które definiują/walidują procesy w produkcie

Otrzymasz narzędzia do utrzymywania, skalowania i optymalizowania mapy wpływów

O TRENERZE

Projektuje produkty i usługi. Z solidną wiedzą w fintech (w dziale innowacji), dla segmentu B2B. Do niedawna konsultant wspomagający zmiany w branży foodtech. Teraz jako Head of UX & Conversion pracuje w Morele.net. Orędownik Patient Experience z doświadczeniem w branży telemedycznej. Jest gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes – użytkownik – technologia. Jako strateg z doświadczeniem product ownera potrafi koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIEImpact Mapa

09 marca 2022 2 dni Zdalnie Początkujący

EARLY BIRDS

Cena do 31.12.
1599 zł (netto)

STANDARD

Cena do 31.01.
1799 zł (netto)
Zgłoś swój udział

LAST MINUTE

Cena od 1.02.
1999 zł (netto)

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?