Strona głównaSzkoleniaEkonomia behawioralna w UX

NA SZKOLENIU

Wykorzystasz wiedzę o ekonomii behawioralnej w UX

Poznasz 6 skutecznych strategii stosowania ekonomii behawioralnej w UX

Poznasz dobre praktyki i przykłady zastosowania tych strategii

Szczególnie polecane dla:
UX Writerów
Product Managerów
Product Ownerów
Junior UX Designerów
UI Designerów
Badaczy UX
Marketing Managerów
Graphic Designerów
i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty

PLAN 1-DNIOWEGO SZKOLENIA:

1 DZIEŃ (9:30 – 16:30)

9:30 – 10:15 Wstęp
Jak myślimy, że myślimy?
10:15 – 12:30 Zapoznanie się z technikami podzielonymi na 6 strategii w praktycznych case’ach

  • Społeczny dowód słuszności
  • Strategia ograniczania
  • Strategia niedostępności
  • Strategia dostępności
  • Strategia zaangażowania
  • Strategia narracji
12:30 – 13:30 Przerwa lunchowa
13:30 – 14:30 Zapoznanie się z technikami podzielonymi na 7 strategii w praktycznych case’ach – ciąg dalszy
14:30 – 16:30 Ćwiczenia warsztatowe
Podczas pracy warsztatowej poznamy metody pracy z poznanymi technikami, które pozwolą na wzniesienie doświadczeń użytkownika na wyższy poziom

 

Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy #danielkahnemann #pułapkimyślenia #domyślnewartości #presjaczasu #ekskluzywność #językkorzyści i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Piotr Kozłowski
Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji, opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.

PO SZKOLENIU

Podejmiesz  lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom

Zrozumiesz, jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia

Zaczniesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

O TRENERZE

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Piotr Kozłowski projektuje UX aplikacji i serwisów dla globalnych klientów z wielu branż. Przykładowe projekty:

  • santander

    Projekt bankowości korporacyjnej
  • netia

    Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)
  • TUBADZIN

    Serwis e-commerce
  • T-MOBILE

    Przebudowa cyfrowego kanału pomocy
  • ORANGE

    Projekt aplikacji mobilnej
  • BRICO

    Projekt narzędzia business intelligence

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIEEkonomia behawioralna w UX

07 grudnia 2021 1 dzień Zdalnie Początkujący

EARLY BIRDS

Cena do 31.10.
799 zł (netto)

STANDARD

Cena do 30.11.
999 zł(netto)
Zgłoś swój udział
Zostały 4 bilety

LAST MINUTE

Cena od 1.12.
1199 zł(netto)

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Warto. Nie tylko ze względu na wiedzę, którą prowadzący bardzo chętnie się dzielą. Przede wszystkim warto, bo to szkolenie pozwala spojrzeć z szerszej perspektywy na procesy związane z tworzeniem produktów i usług, poznać metody, które pomagają w codziennej pracy oraz uczestniczyć w dyskusjach o konkretnych case’ach z którymi prowadzący mieli do czynienia.
Konrad Cieślak
Account Manager w Mind Progress Group
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Anna Stachowicz
Project Manager w Strix

Myślisz o innym szkoleniu?