PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 – 13:30)
9:30-10:00 | Na czym polega wartość design sprintów i jak ją „sprzedać” w organizacji? |
10:00-10:30 | Google Design Sprint 1.0 vs 2.0. – jak dostosować sprint do swoich potrzeb? |
10:30-12:00 | Analiza kluczowych faz warsztatu w trybie zdalnym i porady/dobre praktyki do ich realizacji |
12:00-12:30 | Przerwa |
12:30-13:30 | Porady do fazy projektowania i badań oraz case studies |
Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile.
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.
Piotr Kozłowski prowadzi warsztaty i propaguje techniki pracy grupowej w Symetrii UX oraz wśród zespołów klientów. Przykładowe projekty: