Strona głównaZdalne szkolenia UXBadania UX

NA SZKOLENIU

Poznasz różne rodzaje badań UX

Przećwiczysz przygotowanie i prowadzenie badań użyteczności

Dowiesz się jak dobierać uczestników do badania

Szczególnie polecane dla:
Junior UX Researcherów
UX Researcherów
Product Ownerów
Product Managerów
UX/UI Designerów
i wszystkich którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu badań UX

PLAN 3-DNIOWEGO SZKOLENIA:

12 lipca 2022

DZIEŃ 1 (9:30 – 14:00)

9:30 – 9:50 Zapoznanie się grupy
9:50 – 10:20 Wprowadzenie do świata badań UX
Dowiesz się, jaką wartość dają badania UX. Poznasz podział metod badawczych na różnych etapach rozwoju produktu.
10:20 – 11:40 Badania na początkowym etapie prac nad produktem
Poznasz metody badawcze m.in. takie jak etnografia, pogłębione wywiady indywidualne (IDI) czy wywiady z interesariuszami. Omówimy również wybrane case studies projektów badawczych, które realizowaliśmy w Symetrii.
11:40 – 14:00 Badania UX na początkowym etapie prac nad produktem – ćwiczenia
W praktyce przećwiczysz metody takie jak analiza ekspercka czy benchmarking.

 

13 lipca 2022

DZIEŃ 2 (9:30 – 14:00)

9:30 – 10:45 Badania UX na etapie tworzenia rozwiązań
Poznasz metody badawcze wykorzystywane na etapie tworzenia rozwiązań takie jak card sorting i tree testing. Na własnej skórze doświadczysz badań architektury informacji i poznasz wskazówki dotyczące ich realizacji.
11:00 – 14:00 Badania użyteczności – planowanie
Dowiesz się, jak podejść do rekrutacji uczestników badań oraz przygotowania scenariusza badawczego. Poznasz narzędzie wspierające badania użyteczności takie jak eyetracking czy GSR. Będziesz mieć okazję przećwiczyć planowanie badań użyteczności.
14 lipca 2022

DZIEŃ 3 (9:30 – 14:00)

9:30 – 10:45 Badania użyteczności – realizacja
Otrzymasz wskazówki dotyczące moderowania wywiadów. Przećwiczysz również prowadzenie sesji zgodnie ze scenariuszem przygotowanym poprzedniego dnia.
10:45 – 12:30 Raportowanie wyników badań
Dowiesz się jak podejść do analizy wyników i poznasz dobre praktyki ich raportowania w przypadku różnych metod badawczych (ilościowych i jakościowych).
12:30 – 13:10 Badania UX na wdrożonym produkcie
Dowiesz się więcej na temat feedbacku użytkowników i badań satysfakcji.
13:10 – 14:00 Wybór odpowiedniej metody badawczej i ich łączenie
Szkolenie zakończymy ćwiczeniem podsumowującym zebraną wiedzę. Zaplanujesz proces badawczy odpowiadający na wskazany problem.
Poruszane zagadnienia:
#badaniaux #użyteczność #badaniajakościowe #testyużyteczności

Udział w szkoleniu pozwoli Ci uzyskać kompleksową wiedzę o badaniach UX. Poznasz różne rodzaje badań, na wszystkich etapach pracy nad produktem. Dowiesz się o czym pamiętać rekrutując uczestników, przećwiczysz także prowadzenie badań w praktyce. Podzielimy się z Tobą swoim doświadczeniem w realizacji zarówno badań stacjonarnych jak i zdalnych.

PO SZKOLENIU

Bezproblemowo dobierasz metodę badawczą do potrzeb projektu

Wiesz jak przygotować scenariusz badawczy

Potrafisz moderować badania

O TRENERCE

Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w projektowaniu UX i przeprowadzaniu badań z użytkownikami. Uważa, że empatia, analityczne podejście i otwartość na innowacje pozwala znajdować rozwiązania odpowiadające na realne problemy odbiorców. Z wykształcenia kognitywistka.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Joanna Konopińska prowadzi badania UX dla międzynarodowych marek. Przykładowe projekty:

  • kruk

    Przebudowa systemu e-kruk
  • santander

    Projekt bankowości korporacyjnej
  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej i mobilnej
  • Polski Standard Płatności

    Badanie nowych funkcjonalności w płatnościach BLIK
  • Orange

    Badanie użyteczności aplikacji Chroń Dzieci w Sieci oraz Gdzie jest dziecko
  • Żabka

    Badanie UX aplikacji Jush

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Badania UX

12 lipca 2022 3 dni 1500 zł Początkujący

Szkolenie

1500 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1845 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1800 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(2214 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive

Myślisz o innym szkoleniu?