PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 – 13:30)
9:30 – 9:50 | Czym jest i czemu służy Audyt UX
Czym właściwie jest Audyt UX? Jakie cele możemy dzięki niemu osiągnąć? |
9:50 – 10:10 | Audyt UX jako zbiór metod i technik badawczych
Jak właściwie zabrać się za audytowanie doświadczeń użytkownika? Za pomocą jakich narzędzi i technik badawczych możemy zrealizować założone cele? |
10:10 – 10:30 | Kiedy stosować Audyt UX?
Czy przeprowadzanie Audytu ma zawsze sens? Nie. A wiec kiedy ma to sens, a kiedy jest to niepotrzebne przepalanie zasobów? |
10:30 – 11:30 | Analiza ekspercka, heurystyki użyteczności
Czym jest i jak stosować analizę ekspercką? O czym mówią nam heurystyki użyteczności? |
11:30 – 11:40 | Przerwa |
11:40 – 12:20 | Dane ilościowe, analityka i wskaźniki
Opis podstawowych metod i narzędzi ilościowych stosowanych przy audycie UX. |
12:20 – 13:00 | Przygotowanie raportu i rekomendacji z Audytu UX
Jak opisywać i obrazować problemy, błędy i dobre praktyki związane z UX? Jak formułować rekomendacje żeby były przydatne? |
13:00 – 13:40 | Audyt UX z perspektywy Product Designera
Rola projektanta w audytowaniu produktów cyfrowych oraz krótka sesja Q&A w ramach omawianego tematu. |
Ewa obejmuje stanowisko Senior UX Researcher w Symetrii, najbardziej doświadczonej agencji UX w Polsce.
Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia strategii komunikacji, strategii digital, badań marketingowych oraz UX dla międzynarodowych i polskich klientów. W Symetrii specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz badaniach user experience/usability.
Jakub posiada 3-letnie doświadczenie w obszarze projektowania produktów cyfrowych, prowadzenia warsztatów oraz wsparcia zespołów projektowych w zakresie UX/UI. W Symetrii pełni rolę projektanta, na co dzień pracując w bliskich relacjach z klientami nad ich projektami. W ciągu ostatnich lat współpracował m.in. z: Fundacja Polska Bezgotówkowa (Visa, Mastercard), MASPEX, Santander Bank Polska SA, PlatformART oraz Cornerstone.
Ewa Degórska prowadzi złożone projekty badawcze dla globalnych marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe