PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 – 13:30)
9:30 – 9:50 | Czym jest i czemu służy Audyt UX
Czym właściwie jest Audyt UX? Jakie cele możemy dzięki niemu osiągnąć? |
9:50 – 10:10 | Audyt UX jako zbiór metod i technik badawczych
Jak właściwie zabrać się za audytowanie doświadczeń użytkownika? Za pomocą jakich narzędzi i technik badawczych możemy zrealizować założone cele? |
10:10 – 10:30 | Kiedy stosować Audyt UX
Czy przeprowadzanie Audytu ma zawsze sens? Nie. A wiec kiedy ma to sens, a kiedy jest to niepotrzebne przepalanie zasobów? |
10:30 – 11:30 | Analiza ekspercka, heurystyki użyteczności
Czym jest i jak stosować analizę ekspercką? O czym mówią nam heurystyki użyteczności? |
11:30 – 11:40 | Przerwa |
11:40 – 12:20 | Dane ilościowe, analityka i wskaźniki
Opis podstawowych metod i narzędzi ilościowych stosowanych przy audycie UX. |
12:20 – 13:00 | Dodatkowe narzędzia i źródła danych
Wskazanie innych źródeł wiedzy, informacji o doświadczeniach użytkownika, które wzbogacą realizowanych przez nas audyt. |
13:00 – 13:40 | Przygotowanie raportu i rekomendacji z Audytu UX
Jak opisywać i obrazować problemy, błędy i dobre praktyki związane z UX? Jak formułować rekomendacje żeby były przydatne? |
Ewa obejmuje stanowisko Senior UX Researcher w Symetrii, najbardziej doświadczonej agencji UX w Polsce.
Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia strategii komunikacji, strategii digital, badań marketingowych oraz UX dla międzynarodowych i polskich klientów. W Symetrii specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz badaniach user experience/usability.
Ewa Degórska prowadzi złożone projekty badawcze dla globalnych marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe