fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXAudyt UX

NA SZKOLENIU

Poznasz kompleksowe podejście do audytu UX – z perspektywy Badacza i Product Designera.

Dowiesz się kiedy przeprowadzać audyt UX

Poznasz metodyki prowadzenia audytu UX

Nauczysz się jak przeprowadzić audyt i rekomendować zmiany

Szczególnie polecane dla:
Osób chcących poznać podstawowe narzędzia UX
Początkujących specjalistów UX
Junior UX Researcherów
Product Ownerów
Front-end i Full Stack Developerów
Projektantów UI i Grafików
Product Managerów​
oraz dla wszystkich chcących poszerzyć swoje kompetencje o zakres UX.

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

16 maja 2023

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 9:50 Czym jest i czemu służy Audyt UX

Czym właściwie jest Audyt UX? Jakie cele możemy dzięki niemu osiągnąć?

9:50 – 10:10 Audyt UX jako zbiór metod i technik badawczych

Jak właściwie zabrać się za audytowanie doświadczeń użytkownika? Za pomocą jakich narzędzi i technik badawczych możemy zrealizować założone cele?

10:10 – 10:30 Kiedy stosować Audyt UX?

Czy przeprowadzanie Audytu ma zawsze sens? Nie. A wiec kiedy ma to sens, a kiedy jest to niepotrzebne przepalanie zasobów?

10:30 – 11:30 Analiza ekspercka, heurystyki użyteczności

Czym jest i jak stosować analizę ekspercką? O czym mówią nam heurystyki użyteczności?

11:30 – 11:40 Przerwa
11:40 – 12:20 Dane ilościowe, analityka i wskaźniki

Opis podstawowych metod i narzędzi ilościowych stosowanych przy audycie UX.

12:20 – 13:00 Przygotowanie raportu i rekomendacji z Audytu UX

Jak opisywać i obrazować problemy, błędy i dobre praktyki związane z UX? Jak formułować rekomendacje żeby były przydatne?

13:00 – 13:40 Audyt UX z perspektywy Product Designera

Rola projektanta w audytowaniu produktów cyfrowych oraz krótka sesja Q&A w ramach omawianego tematu.

Poruszane zagadnienia:
#UX #audyt #badania #analityka #analiza-ekspercka #heurystyki #rekomendacje

Ulepszyć doświadczenia użytkowników możemy tylko wtedy, kiedy zbadamy stan obecny. Podczas szkolenia pokażę uczestnikom jak wykorzystywać do przeprowadzania audytu różne źródła danych oraz jak zastosować komplementarny zestaw metod i technik badawczych.

Nie musisz mieć doświadczenia badawczego, by audytować produkty cyfrowe. W trakcie szkolenia porozmawiamy o tym gdzie i jak wykorzystać warsztat projektanta w audytowaniu. Jednocześnie zadbamy o to, by spojrzeć na przekazaną wiedzę z perspektywy realnej wartości dla zlecającego audyt klienta.

PO SZKOLENIU

Wiesz kiedy i w jakim celu stosować Audyt UX

Potrafisz łączyć różne podejścia metodyczne

Wiesz jak opisać problemy i stworzyć czytelne rekomendacje

O TRENERCE

Ewa obejmuje stanowisko Senior UX Researcher w Symetrii, najbardziej doświadczonej agencji UX w Polsce.

Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia strategii komunikacji, strategii digital, badań marketingowych oraz UX dla międzynarodowych i polskich klientów. W Symetrii specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz badaniach user experience/usability.

O TRENERZE

Jakub posiada 3-letnie doświadczenie w obszarze projektowania produktów cyfrowych, prowadzenia warsztatów oraz wsparcia zespołów projektowych w zakresie UX/UI. W Symetrii pełni rolę projektanta, na co dzień pracując w bliskich relacjach z klientami nad ich projektami. W ciągu ostatnich lat współpracował m.in. z: Fundacja Polska Bezgotówkowa (Visa, Mastercard), MASPEX, Santander Bank Polska SA, PlatformART oraz Cornerstone.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Ewa Degórska prowadzi złożone projekty badawcze dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • Google logo

    Koordynacja globalnego badania, badanie jakościowe, testy użyteczności
  • santander

    Testy użyteczności, badania jakościowe i ilościowe

  • Badania jakościowe (FGI, IDI), obserwacje w terenie (etnografia), badania ilościowe

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Audyt UX

4 godziny 1 299 zł Początkujący

Powiadom mnie o następnej edycji

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
To chyba było jedno z lepszych, a może i najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. W 80% zasługa prowadzących jak i samej grupy 20%. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę wykorzystam do przyszłych jak i teraźniejszych projektów. Jeżeli ktoś się waha... to zapewniam, że warto!
Grzegorz Tomicki
Front-end Developer w PKT.pl
Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, mimo braku doświadczenia byłam w stanie wszystko zrozumieć i odnieść do tego co robię i chciałabym robić w przyszłości. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie na kursie, bez względu na profesję. Zdecydowanie polecam.
Magdalena Kiełbasiewicz
Knowledge Management Specialist w Atos

Myślisz o innym szkoleniu?