Strona głównaZdalne szkolenia UXAnalityka w UX – poziom drugi

NA SZKOLENIU

Nauczysz się budować dashboard w Data Studio

Podepniesz zdarzenia na stronie z wykorzystaniem Google Tag Manager

Nauczysz się korzystać z filtrów, aby uzyskać najbardziej wartościowe dane

Szczególnie polecane dla:
Osób, które znają podstawy Analyticsa
Wszystkich, którzy byli na pierwszej części kursu "Analityka w UX"
i wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak monitorować dokładnie swoją stronę

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 9:50 Konfiguracja kont

Poznanie ustawień Google Analytics

9:50 – 10:10 Ustawienia filtrów w Analyticsie

Poznanie wpływu filtrów na dane ilościowe

10:10 – 10:30 Ustawienia segmentów w Analyticsie

Poznanie jednej z najbardziej przydatnych funkcji w narzędziu

10:30 – 11:00 Wprowadzenie do Google Tag Manager

Wstęp teoretyczny do narzędzia

11:00 – 11:30 Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager

Samodzielna praca z narzędziem

11:30 – 12:00 Wprowadzenie do Data Studio

Wstęp teoretyczny

12:00 – 13:30 Budowanie dashboardu w Data Studio

Samodzielne budowanie dashboardu

Poruszane zagadnienia:
#google-analytics #analityka #GTM #Data Studio i wiele więcej!

Znasz podstawy Analyticsa i zastanawiasz się jak dalej to wykorzystać? Dowiedz się jak monitorować zdarzenia, tworzyć dashboardy w Data Studio z wykorzystaniem danych z wielu źródeł. Zastosuj bardziej zaawansowane funkcje jak filtry czy atrybucja.

PO SZKOLENIU

Umiesz podpiąć podstawowe zdarzenie w Google Tag Manager

Tworzysz dashboardy w Data Studio

Wiesz jak stosować filtry i inne zaawansowane funkcje w Analyticsie.

O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • santander

    Testy użyteczności nowych funkcjonalności
  • ING

    Testy użyteczności nowych funkcjonalności
  • PLUS

    Testy użyteczności serwisu połączone z analizą ilościową
  • OTODOM

    Testy użyteczności nowego formularza dodwania ofert

  • Analityka sklepu i opracowanie dashboardu

  • Analityka formularza ofertowego

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Analityka w UX – poziom drugi

25 października 2022 4 godziny 800 zł Średni

Szkolenie

800 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(984 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1100 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1353 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?