PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 – 13:30)
9:30 – 9:50 | Konfiguracja kont
Poznanie ustawień Google Analytics |
9:50 – 10:10 | Ustawienia filtrów w Analyticsie
Poznanie wpływu filtrów na dane ilościowe |
10:10 – 10:30 | Ustawienia segmentów w Analyticsie
Poznanie jednej z najbardziej przydatnych funkcji w narzędziu |
10:30 – 11:00 | Wprowadzenie do Google Tag Manager
Wstęp teoretyczny do narzędzia |
11:00 – 11:30 | Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager
Samodzielna praca z narzędziem |
11:30 – 12:00 | Wprowadzenie do Data Studio
Wstęp teoretyczny |
12:00 – 13:30 | Budowanie dashboardu w Data Studio
Samodzielne budowanie dashboardu |
Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.
Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.
Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.
Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:
Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?
Szkolenia biznesowe