fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXAnalityka w UX – poziom pierwszy

NA SZKOLENIU

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych

Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu

Dowiesz się, jakich danych dostarcza nam Google Analytics

Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Badaczy UX
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w codziennej pracy.

PLAN 2-DNIOWEGO SZKOLENIA:

2 GODZINY (17:00 – 19:00)

17:00 – 17:20 Krótkie przedstawienie Google Analytics

Poznanie narzędzia i jego możliwości

17:20 – 17:30 Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise Store

Rozpoczęcie pracy z Google Analytics 4

17:30 – 18:15 Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników

Poznanie zachowań użytkowników na stronie internetowej

18:15 – 19:00 Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics

Podobieństwa i różnice różnych wersji Analyticsa

10:50 – 11:20 Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics

Podobieństwa i różnice różnych wersji Analyticsa

11:20 – 12:00 Tworzenie raportów w GA4

Proces tworzenia indywidualnych raportów w oparciu o dane z Google Analytics 4

 

 

2 GODZINY (17:00 – 19:00)

17:00 – 17:35 Tworzenie raportów w GA4

Proces tworzenia indywidualnych raportów w oparciu o dane z Google Analytics 4

17:35 – 18:05 Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX

Połączenia świata UX oraz analityki

18:05 – 18:35 Identyfikacja błędów użyteczności

Konfrontowanie błędów użyteczności w GA4

18:35 – 18:50 Przygotowanie hipotez

Jak narzędzia analityczne mogą pomóc w badaniach jakościowych

18:50 – 19:00 Podsumowanie oraz pytania

Czas na zadanie dodatkowych pytań

 

Poruszane zagadnienia:
#googleanalytics #analityka #daneilościowe #testyużyteczności #mierniki i wiele więcej!

Zastanawia Cię, jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb, szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować

Rozumiesz, jak po Twojej stronie poruszają się klienci z różnych segmentów

Wiesz, jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane

O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:


  • Analityka serwisu sprzedażowego
  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej
  • PLUS

    Badania UX i analityka serwisu
  • OTODOM

    Badania UX procesu dodawania ofert
  • santander

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • PEKAO

    Badania UX aplikacji mobilnej

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Analityka w UX – poziom pierwszy

2 dni, 4 godziny 1 299 zł Początkujący

Powiadom mnie o następnej edycji

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
To chyba było jedno z lepszych, a może i najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. W 80% zasługa prowadzących jak i samej grupy 20%. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę wykorzystam do przyszłych jak i teraźniejszych projektów. Jeżeli ktoś się waha... to zapewniam, że warto!
Grzegorz Tomicki
Front-end Developer w PKT.pl
Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, mimo braku doświadczenia byłam w stanie wszystko zrozumieć i odnieść do tego co robię i chciałabym robić w przyszłości. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie na kursie, bez względu na profesję. Zdecydowanie polecam.
Magdalena Kiełbasiewicz
Knowledge Management Specialist w Atos

Myślisz o innym szkoleniu?