fbpx
Strona głównaZdalne szkolenia UXAnalityka w UX – poziom pierwszy

NA SZKOLENIU

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych

Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu

Dowiesz się, jakich danych dostarcza nam Google Analytics

Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Badaczy UX
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w codziennej pracy.

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 9:50 Krótkie przedstawienie Google Analytics

Poznanie narzędzia i jego możliwości

9:50 – 10:00 Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise Store

Rozpoczęcie pracy z Google Analytics 4

10:00 – 10:40 Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników

Poznanie zachowań użytkowników na stronie internetowej

10:40 – 10:50 Przerwa
10:50 – 11:20 Porównanie Google Analytics 4 i Universal Analytics

Podobieństwa i różnice różnych wersji Analyticsa

11:20 – 12:00 Tworzenie raportów w GA4

Proces tworzenia indywidualnych raportów w oparciu o dane z Google Analytics 4

12:00 – 12:30 Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX

Połączenia świata UX oraz analityki

12:30 – 13:00 Identyfikacja błędów użyteczności

Konfrontowanie błędów użyteczności w GA4

13:00 – 13:20 Przygotowanie hipotez

Jak narzędzia analityczne mogą pomóc w badaniach jakościowych

13:20 – 13:30 Podsumowanie oraz pytania

Czas na zadanie dodatkowych pytań

 

Poruszane zagadnienia:
#googleanalytics #analityka #daneilościowe #testyużyteczności #mierniki i wiele więcej!

Zastanawia Cię, jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb, szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować

Rozumiesz, jak po Twojej stronie poruszają się klienci z różnych segmentów

Wiesz, jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane

O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:


  • Analityka serwisu sprzedażowego
  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej
  • PLUS

    Badania UX i analityka serwisu
  • OTODOM

    Badania UX procesu dodawania ofert
  • santander

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • PEKAO

    Badania UX aplikacji mobilnej

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIE Analityka w UX – poziom pierwszy

18 października 2022 4 godziny 800 zł Początkujący

Szkolenie

800 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(984 zł brutto)

Szkolenie + Konsultacje

Dodatkowo 1h konsultacji po szkoleniu
1100 zł (netto)
Zgłoś swój udział
(1353 zł brutto)

Chcesz szkolenie zamknięte dla swojej firmy?

Szkolenia biznesowe

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
To chyba było jedno z lepszych, a może i najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. W 80% zasługa prowadzących jak i samej grupy 20%. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę wykorzystam do przyszłych jak i teraźniejszych projektów. Jeżeli ktoś się waha... to zapewniam, że warto!
Grzegorz Tomicki
Front-end Developer w PKT.pl
Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, mimo braku doświadczenia byłam w stanie wszystko zrozumieć i odnieść do tego co robię i chciałabym robić w przyszłości. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie na kursie, bez względu na profesję. Zdecydowanie polecam.
Magdalena Kiełbasiewicz
Knowledge Management Specialist w Atos

Myślisz o innym szkoleniu?