Strona głównaSzkoleniaAnalityka w UX – poziom drugi

NA SZKOLENIU

Nauczysz się budować dashboard w Data Studio

Podepniesz zdarzenia na stronie z wykorzystaniem Google Tag Manager

Nauczysz się korzystać z filtrów, aby uzyskać najbardziej wartościowe dane

Szczególnie polecane dla:
Osób, które znają podstawy Analyticsa
Wszystkich, którzy byli na pierwszej części kursu „Analityka w UX”
i wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak monitorować dokładnie swoją stronę

PLAN 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:

4 GODZINY (9:30 – 13:30)

9:30 – 9:50 Konfiguracja kont
9:50 – 10:10 Ustawienia filtrów w Analyticsie
10:10 – 10:30 Ustawienia segmentów w Analyticsie
10:30 – 11:00 Wprowadzenie do Google Tag Manager
11:00 – 11:30 Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager
11:30 – 12:00 Wprowadzenie do Data Studio
12:00 – 13:30 Budowanie dashboardu w Data Studio
Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #GTM #Data Studio i wiele więcej!

Zaproszenie trenera

Radosław Pawlak
Znasz podstawy Analyticsa i zastanawiasz się jak dalej to wykorzystać? Dowiedz się jak monitorować zdarzenia, tworzyć dashboardy w Data Studio z wykorzystaniem danych z wielu źródeł. Zastosuj bardziej zaawansowane funkcje jak filtry czy atrybucja.

PO SZKOLENIU

Umiesz podpiąć podstawowe zdarzenie w Google Tag Manager

Tworzysz dashboardy w Data Studio

Wiesz jak stosować filtry i inne zaawansowane funkcje w Analyticsie.

O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • santander

    Testy użyteczności nowych funkcjonalności
  • ING

    Testy użyteczności nowych funkcjonalności
  • PLUS

    Testy użyteczności serwisu połączone z analizą ilościową
  • OTODOM

    Testy użyteczności nowego formularza dodwania ofert

  • Analityka sklepu i opracowanie dashboardu

  • Analityka formularza ofertowego

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

SZKOLENIEAnalityka w UX – poziom drugi

21 października 2021 4 godziny Zdalnie Średni

EARLY BIRDS

Cena do 31.07.
599 zł (netto)

STANDARD

Cena do 30.09.
699 zł (netto)
Zgłoś swój udział
Zostały 4 bilety

LAST MINUTE

Cena od 1.10.
799 zł (netto)

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach grupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 12 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.
Tomasz Żurański
Product Owner w ING Bank Śląski

Myślisz o innym szkoleniu?