fbpx
Strona głównaPakiety dedykowaneSzkolenia dla Project Managera

Szkolenia wchodzące w skład pakietu Project Manager

Zbiór szkoleń dla Project Managerów

to połączenie kilku obszarów, dzięki którym łatwiej poznać i zrozumieć potrzeby użytkowników. Przełoży się to z kolei na zwiększenie umiejętności zbierania potrzeb interesariuszy projektu, a także prawidłowe ustalenie KPI powodzenia projektu oraz weryfikacji jego efektywności. Dzięki szkoleniu z badań UX Project Managerowie dowiedzą się, jak użyteczne są wdrażane rozwiązania, a kompetencje nabyte przy okazji szkolenia mierniki UX pozwolą dokładnie to zmierzyć, wybierając najważniejsze obszary do obserwacji. Ścieżka szkoleń UX Upgrade dla Project Managerów została tak skonstruowana, by zarówno początkujący, jak i nieco bardziej zaawansowani w UX stanęli bliżej użytkowników, a tym samym zapewnili sobie dużo bardziej efektywną pracę przy kolejnych projektach.

Mierniki UX

Mierz doświadczenia użytkowników i realizuj swoje cele biznesowe
03 października 2023 1 dzień 1 399 zł Średni
badania ux

Badania UX

Poznaj i przećwicz różne rodzaje badań
11 października 2023 3 dni 1 699 zł Początkujący

Prowadzenie warsztatów UX

Dostosuj warsztaty, design sprint i design thinking do potrzeb Twojego zespołu
25 października 2023 3 dni 1 999 zł Średni

Dla kogo?

Dlaczego Product Manager powinien korzystać z naszych szkoleń?

Szkolenia dla Project Managerów mogą odmienić pracę przy kolejnym projekcie wszystkim osobom chcącym lepiej poznać perspektywę użytkowników i włączyć ją w planowanie procesów. Dzięki szkoleniom lepiej zbiorą wymagania projektowe, a także skonstruują efektywnie mierniki projektowe pozwalające na analizę i wyciąganie cennych wniosków z niej płynących. Nowe kompetencje nabyte podczas godzin kursów spędzonych pod okiem doświadczonych trenerów umożliwią pogodzenie potrzeb użytkownika, biznesu i rynku, co z kolei będzie doskonałym bodźcem do oszczędzania czasu, budżetu oraz eliminacji potencjalnych błędów. Szkolenia UX Upgrade to świetna okazja do ugruntowania dotychczas zdobytej już wiedzy oraz konfrontacji swoich codziennych wyzwań z praktycznymi metodami, mogącymi te wyzwania znacznie ułatwić.

Efekty szkoleń

Przećwiczysz przygotowanie i prowadzenie różnego rodzaju badań użyteczności

Zrozumiesz, jak świadomie dopasować strukturę warsztatu do trybu pracy (remote/biuro), celu projektu i uczestników, tak by godzić potrzeby biznesu i użytkownika

Dowiesz się, jak wybrać kluczowe mierniki UX projektu do obserwacji i powiążesz je z KPI biznesowymi

Poznaj przydatne treści dla Project Managera

Walidacja danych w formularzu. Jak zrobić to poprawnie UX-owo?

Nie muszę chyba nikogo przekonywać, że dobrze zaprojektowany formularz kontaktowy czy zamówienia w sklepie internetowym znacząco podnosi konwersję oraz użyteczność strony, co przekłada się bezpośrednio na sprzedaż. Sprawa wydaje się prosta, a jednak nie zawsze tak jest. Często chcemy pozyskać więcej danych o kliencie, niż faktycznie nam to jest potrzebne do realizacji zamówienia. Nie wszyscy […]

5 minut
Chatbot

Chatbot – co to jest i jak wpływa na biznes?

Większość z nas zetknęła się z chatbotem podczas zakupów online. Możliwe, że są osoby, które rozmawiały z botem, a były przekonane, że konwersacja odbyła się z prawdziwym człowiekiem. Chatbot może odpowiedzieć na powtarzalne pytania użytkowników, wskazać rozwiązanie problemu, a w efekcie przyspieszyć realizację zakupu. Co jeszcze może zrobić dla nas chatbot oraz jak wpływa na […]

6 minut
narzędzia ux

Podstawowe narzędzia UX, z których warto korzystać

Czymże byłaby praca górnika bez kilofa czy praca sędziego bez gwizdka? Każdy z nich potrzebuje narzędzi do swojej pracy — dokładnie tak samo, jak w przypadku UX Designera, który potrzebuje szeregu narzędzi, by jego praca była efektywna. Dostępność narzędzi dla UX Designera jest ogromna, dlatego trudno wskazać, które z nich są najlepsze. Postaram się przedstawić […]

6 minut