fbpx
Strona głównaPakiety dedykowaneSzkolenia dla Product Ownera

Szkolenia wchodzące w skład pakietu Product Owner

Ta konkretna kombinacja szkoleń dla Product Ownerów

pozwala zdobyć wiedzę na temat budowania prototypu produktu cyfrowego, przebadania go pod kątem użyteczności, a także późniejszą analizę danych w oparciu o wyznaczone mierniki. To przede wszystkim kompleksowe podejście do tematu, które dzięki metodom wykorzystywanym podczas szkoleń przez trenerów-praktyków może zostać od razu przeniesione na pracę z produktem. Dzięki szkoleniom świadomie zaplanujesz działania UX, a następnie zmierzysz ich efektywność i wdrożysz zmiany, unikając większości możliwych błędów.

Prywatne: Prototypowanie UX

Stwórz i przetestuj prototyp produktu z użyciem design systemu
2 dni 1700 zł Początkujący

Analityka w UX – poziom pierwszy

Wykorzystaj dane ilościowe w działaniach UX
2 dni, 4 godziny 999 zł Początkujący
badania ux

Badania UX

Poznaj i przećwicz różne rodzaje badań
11 października 2023 3 dni 1 699 zł Początkujący

Mierniki UX

Mierz doświadczenia użytkowników i realizuj swoje cele biznesowe
03 października 2023 1 dzień 1 399 zł Średni

Dla kogo?

Dlaczego Product Owner powinien korzystać z naszych szkoleń?

Szkolenia przeznaczone dla Product Ownerów sprawdzą się jako praktyczne uzupełnienie kompetencji o naukę wsłuchiwania się w głos odbiorców produktu – użytkowników. Wiedza zdobyta podczas szkoleń pozwoli oszczędzić czas przeznaczony na dany projekt – chociażby dzięki tworzeniu prototypów produktów cyfrowych oraz wyeliminowaniu błędów powstających na skutek pomijania użytkowników w procesie projektowym. Kursy dla Product Ownerów są doskonałą okazją do lepszej analizy i poprawy już wdrożonych rozwiązań. Umożliwiają nie tylko bardziej efektywną pracę z produktem dostosowanym do potrzeb i oczekiwań odbiorców, ale także zmierzenie i dokładną ocenę tej efektywności. Ścieżka szkoleń Product Ownera została skonstruowana w taki sposób, żeby na każdym etapie podkreślić, jak ważne z UXowego punktu widzenia są różne punkty styku z klientem. Uczestnicy szkoleń nauczą się tworzenia prototypów, przeprowadzania badań użyteczności czy analizy danych zastanych pod kątem UX.

Efekty szkoleń

Dowiesz się, jak wybrać kluczowe mierniki UX do obserwacji i powiążesz je z KPI biznesowymi

Przećwiczysz przygotowanie i prowadzenie różnego rodzaju badań użyteczności

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych jakich dostarcza Google Analytics 4 oraz jak one wpływają na produkt

Od podstaw nauczysz się projektować interakcje w produkcie i wykorzystasz design system

Poznaj przydatne treści dla Product Ownera

Analityka internetowa w e-commerce

Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to krótko mówiąc system zbierający zachowania użytkowników na stronie internetowej czy w aplikacji mobilnej. Zbieranie tych danych umożliwia nam szereg narzędzi analitycznych, o których opowiem później. Jedno jest pewne — każda strona internetowa powinna mieć podpiętą analitykę. Zebranie wszystkich i pełnych danych pozwala na łatwiejsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji […]

8 minut
Mobile phone screen product showcase

Prototypowanie produktów cyfrowych — na czym polega?

Prototypowanie produktów cyfrowych to wieloetapowy proces. Możemy wyróżnić w nim następujące fazy: odkrywanie, definiowanie, projektowanie, wdrożenie. Mogłoby się wydawać, że po zdefiniowaniu celu oraz wizji produktu można przejść od razu do projektowania jego finalnej wersji. Warto jednak pamiętać, by rozszerzyć tę fazę o stworzenie prototypu, który będzie można przetestować z użytkownikami. Jak zatem przeprowadzić proces […]

5 minut
Chatbot

Chatbot – co to jest i jak wpływa na biznes?

Większość z nas zetknęła się z chatbotem podczas zakupów online. Możliwe, że są osoby, które rozmawiały z botem, a były przekonane, że konwersacja odbyła się z prawdziwym człowiekiem. Chatbot może odpowiedzieć na powtarzalne pytania użytkowników, wskazać rozwiązanie problemu, a w efekcie przyspieszyć realizację zakupu. Co jeszcze może zrobić dla nas chatbot oraz jak wpływa na […]

6 minut