pozwala zdobyć wiedzę na temat budowania prototypu produktu cyfrowego, przebadania go pod kątem użyteczności, a także późniejszą analizę danych w oparciu o wyznaczone mierniki. To przede wszystkim kompleksowe podejście do tematu, które dzięki metodom wykorzystywanym podczas szkoleń przez trenerów-praktyków może zostać od razu przeniesione na pracę z produktem. Dzięki szkoleniom świadomie zaplanujesz działania UX, a następnie zmierzysz ich efektywność i wdrożysz zmiany, unikając większości możliwych błędów.
Szkolenia przeznaczone dla Product Ownerów sprawdzą się jako praktyczne uzupełnienie kompetencji o naukę wsłuchiwania się w głos odbiorców produktu – użytkowników. Wiedza zdobyta podczas szkoleń pozwoli oszczędzić czas przeznaczony na dany projekt – chociażby dzięki tworzeniu prototypów produktów cyfrowych oraz wyeliminowaniu błędów powstających na skutek pomijania użytkowników w procesie projektowym. Kursy dla Product Ownerów są doskonałą okazją do lepszej analizy i poprawy już wdrożonych rozwiązań. Umożliwiają nie tylko bardziej efektywną pracę z produktem dostosowanym do potrzeb i oczekiwań odbiorców, ale także zmierzenie i dokładną ocenę tej efektywności. Ścieżka szkoleń Product Ownera została skonstruowana w taki sposób, żeby na każdym etapie podkreślić, jak ważne z UXowego punktu widzenia są różne punkty styku z klientem. Uczestnicy szkoleń nauczą się tworzenia prototypów, przeprowadzania badań użyteczności czy analizy danych zastanych pod kątem UX.
Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to krótko mówiąc system zbierający zachowania użytkowników na stronie internetowej czy w aplikacji mobilnej. Zbieranie tych danych umożliwia nam szereg narzędzi analitycznych, o których opowiem później. Jedno jest pewne — każda strona internetowa powinna mieć podpiętą analitykę. Zebranie wszystkich i pełnych danych pozwala na łatwiejsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji […]
Prototypowanie produktów cyfrowych to wieloetapowy proces. Możemy wyróżnić w nim następujące fazy: odkrywanie, definiowanie, projektowanie, wdrożenie. Mogłoby się wydawać, że po zdefiniowaniu celu oraz wizji produktu można przejść od razu do projektowania jego finalnej wersji. Warto jednak pamiętać, by rozszerzyć tę fazę o stworzenie prototypu, który będzie można przetestować z użytkownikami. Jak zatem przeprowadzić proces […]
Większość z nas zetknęła się z chatbotem podczas zakupów online. Możliwe, że są osoby, które rozmawiały z botem, a były przekonane, że konwersacja odbyła się z prawdziwym człowiekiem. Chatbot może odpowiedzieć na powtarzalne pytania użytkowników, wskazać rozwiązanie problemu, a w efekcie przyspieszyć realizację zakupu. Co jeszcze może zrobić dla nas chatbot oraz jak wpływa na […]