pozwala między innymi na UXowe pochylenie się nad wybraną kampanią czy całością komunikacji marketingowej już na etapie jej planowania. Kursy umożliwiają efektywniejsze konstruowanie komunikatów reklamowych w prosty sposób, tak żeby skutecznie docierać do klientów. Dzięki nauce analityki uczestnicy szkoleń będą mogli z kolei na bieżąco kontrolować wszystkie działania marketingowe i szybciej reagować na ewentualne błędy. Szkolenia UX Upgrade umożliwią Marketing Managerom postawienie użytkownika w centrum oraz pogodzenie jego potrzeb z głosem biznesu, co okazuje się niezwykle ważne w codziennej pracy.
Szkolenia dla Marketing Managerów oraz dla wszystkich osób mających w codziennej pracy styczność z marketingiem. Szkolenia mogą poszerzyć perspektywę osobom, którzy chcą lepiej planować działania marketingowe, przede wszystkim angażując w ten proces użytkowników. Ich zrozumienie jest kluczowe dla osiągnięcia lepszych efektów codziennej pracy, pozwala zaoszczędzić czas, a także budżet. Szkolenia UX Upgrade dedykowane Marketing Managerom to ogromna przestrzeń do nauki wydajniejszej analizy swoich działań i wyciągania trafnych wniosków. Dzięki poszczególny kursom nie tylko nauczysz się spoglądać na dane o użytkownikach z UXowej strony, ale także zrozumiesz, jak tworzyć proste i trafiające do nich komunikaty, dzięki którym dotrzesz do o wiele większej grupy odbiorców. Kompleksowa wiedza zdobyta podczas szkoleń może od razu znaleźć zastosowanie w praktyce i ułatwić planowanie kolejnych projektów.
Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to krótko mówiąc system zbierający zachowania użytkowników na stronie internetowej czy w aplikacji mobilnej. Zbieranie tych danych umożliwia nam szereg narzędzi analitycznych, o których opowiem później. Jedno jest pewne — każda strona internetowa powinna mieć podpiętą analitykę. Zebranie wszystkich i pełnych danych pozwala na łatwiejsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji […]
Poszczególne elementy składające się na sumę doświadczeń użytkownika to duże pole do działania dla specjalistów UX. Użyteczne i prowadzące do pozytywnego odbioru (albo niezbyt pozytywnego — oby nie) mogą być pojedyncze funkcje aplikacji, strony internetowej, cały interfejs czy ścieżka zakupowa. Tylko jak zadbać o przyjazne użytkownikom elementy bez… jasnych treści? Bez komunikatów (nie tylko graficznych), […]
Od początku — czym jest UX? Naprawę świata powinniśmy zacząć od naprawy pojęć. A przynajmniej warto, żebyśmy wszyscy w podobny sposób rozumieli kluczowe dla nas terminy i to, co się za nimi kryje. Na wstępie dobrze byłoby zaznaczyć, że User Experience (UX) rozumiemy jako całość doświadczeń użytkownika danego produktu czy też usługi. Ową całościowość należy […]