fbpx
Strona głównaPakiety dedykowaneSzkolenia dla Marketing Managera

Szkolenia wchodzące w skład pakietu Marketing Manager

Zestaw szkoleń UX Upgrade przeznaczonych dla osób działających w obszarze marketingu

pozwala między innymi na UXowe pochylenie się nad wybraną kampanią czy całością komunikacji marketingowej już na etapie jej planowania. Kursy umożliwiają efektywniejsze konstruowanie komunikatów reklamowych w prosty sposób, tak żeby skutecznie docierać do klientów. Dzięki nauce analityki uczestnicy szkoleń będą mogli z kolei na bieżąco kontrolować wszystkie działania marketingowe i szybciej reagować na ewentualne błędy. Szkolenia UX Upgrade umożliwią Marketing Managerom postawienie użytkownika w centrum oraz pogodzenie jego potrzeb z głosem biznesu, co okazuje się niezwykle ważne w codziennej pracy.

Analityka w UX – poziom pierwszy

Wykorzystaj dane ilościowe w działaniach UX
2 dni, 4 godziny 999 zł Początkujący
badania ux

Badania UX

Poznaj i przećwicz różne rodzaje badań
11 października 2023 3 dni 1 699 zł Początkujący

Prowadzenie warsztatów UX

Dostosuj warsztaty, design sprint i design thinking do potrzeb Twojego zespołu
25 października 2023 3 dni 1 999 zł Średni
UX writing

Wprowadzenie do UX Writingu

Projektuj lepsze treści i lepsze produkty
18 października 2023 2 dni 999 zł Początkujący

Dla kogo?

Dlaczego Marketing Manager powinien korzystać z naszych szkoleń?

Szkolenia dla Marketing Managerów oraz dla wszystkich osób mających w codziennej pracy styczność z marketingiem. Szkolenia mogą poszerzyć perspektywę osobom, którzy chcą lepiej planować działania marketingowe, przede wszystkim angażując w ten proces użytkowników. Ich zrozumienie jest kluczowe dla osiągnięcia lepszych efektów codziennej pracy, pozwala zaoszczędzić czas, a także budżet. Szkolenia UX Upgrade dedykowane Marketing Managerom to ogromna przestrzeń do nauki wydajniejszej analizy swoich działań i wyciągania trafnych wniosków. Dzięki poszczególny kursom nie tylko nauczysz się spoglądać na dane o użytkownikach z UXowej strony, ale także zrozumiesz, jak tworzyć proste i trafiające do nich komunikaty, dzięki którym dotrzesz do o wiele większej grupy odbiorców. Kompleksowa wiedza zdobyta podczas szkoleń może od razu znaleźć zastosowanie w praktyce i ułatwić planowanie kolejnych projektów.

Efekty szkoleń

Szkolenie badaczy

Przećwiczysz przygotowanie i prowadzenie różnego rodzaju badań użyteczności pozwalających na weryfikację komunikacji marketingowej przed jej startem

Zrozumiesz, jak świadomie dopasować strukturę warsztatu do trybu pracy (remote/biuro), celu projektu i uczestników, tak by godzić potrzeby biznesu i użytkownika

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych, jakich dostarcza Google Analytics 4

Nauczysz się podstawowych zasad prostego, dostępnego i inkluzywnego języka w praktyce

Poznaj przydatne treści dla Marketing Managera

Analityka internetowa w e-commerce

Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to krótko mówiąc system zbierający zachowania użytkowników na stronie internetowej czy w aplikacji mobilnej. Zbieranie tych danych umożliwia nam szereg narzędzi analitycznych, o których opowiem później. Jedno jest pewne — każda strona internetowa powinna mieć podpiętą analitykę. Zebranie wszystkich i pełnych danych pozwala na łatwiejsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji […]

8 minut
UX Writing - content

Czym jest UX writing?

Poszczególne elementy składające się na sumę doświadczeń użytkownika to duże pole do działania dla specjalistów UX. Użyteczne i prowadzące do pozytywnego odbioru (albo niezbyt pozytywnego — oby nie) mogą być pojedyncze funkcje aplikacji, strony internetowej, cały interfejs czy ścieżka zakupowa. Tylko jak zadbać o przyjazne użytkownikom elementy bez… jasnych treści? Bez komunikatów (nie tylko graficznych), […]

5 minut
Audyt UX

Czym jest audyt UX i w jakim celu go wykonać?

Od początku — czym jest UX? Naprawę świata powinniśmy zacząć od naprawy pojęć. A przynajmniej warto, żebyśmy wszyscy w podobny sposób rozumieli kluczowe dla nas terminy i to, co się za nimi kryje. Na wstępie dobrze byłoby zaznaczyć, że User Experience (UX) rozumiemy jako całość doświadczeń użytkownika danego produktu czy też usługi. Ową całościowość należy […]

6 minut