fbpx
Strona głównaSłowniczek pojęćNPS (Net Promoter Score)

godnie z jego założeniem klienci dzielą się na trzy grupy: krytyków, klientów obojętnych i promotorów marki. Wskaźnik ten obrazuje zadowolenie klientów. Klient ocenia w skali od 0 do 10 swoje zadowolenie. Zazwyczaj klient odpowiada na pytanie „Jak dalece jest prawdopodobne, że polecisz nas swojemu znajomemu?”. Odpowiedz grupuje się zgodnie z poniższą skalą:

  • Krytycy: odpowiedzi od 1 do 6.
  • Klienci obojętni: odpowiedzi 7 i 8.
  • Promotorzy marki: Odpowiedzi 9 i 10.

Najbardziej pożądane to odpowiedzi 9 i 10.

Chcesz otrzymać informacje o nowych wpisach?

Podaj nam swój adres e-mail a będziemy informować Cię o naszych ofertach specjalnych, wydarzeniach przez nas organizowanych oraz przesyłać ciekawe poradniki na temat nauki programowania.