fbpx
Strona głównaSłowniczek pojęćAudyt UX

To niezależne, realizowane przez osoby, które nie są powiązane z danym produktem/usługą (lub w ogóle są z zewnątrz firmy/organizacji) badania obecnego stanu doświadczeń użytkownika produktu (systemu, procesu) w odniesieniu do przyjętego standardu. Tym samym definiując standard musimy odpowiedzieć sobie na pytanie: „Jak powinno być?”. W trakcie realizacji audytu kluczowym pytaniem będzie z kolei „Jak jest w odniesieniu do przyjętych standardów?”. Na końcu zaś analizując wszelkie odchylenia powinniśmy odpowiadać na szczegółowe pytania odnośnie tego „Co i jak należy zmienić?”. Podczas audytu korzysta się z gotowych metodyk pracy, z których najpopularniejszą są Heurystyki Użyteczności (Nielsena). Przeczytaj więcej czym jest audyt UX.

Chcesz otrzymać informacje o nowych wpisach?

Podaj nam swój adres e-mail a będziemy informować Cię o naszych ofertach specjalnych, wydarzeniach przez nas organizowanych oraz przesyłać ciekawe poradniki na temat nauki programowania.