NA SZKOLENIU

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych
Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu
Dowiesz się jakich danych dostarcza nam Google Analytics
Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Badaczy UX
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w codziennej pracy.
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 9:50
Krótkie przedstawienie Google Analytics
9:50 - 10:00
Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise store
10:00 - 10:40
Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników
10:40 - 10:50
Przerwa
10:50 - 11:20
Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX
11:20 - 12:00
Identyfikacja momentów, gdzie mogą pojawić się błędy użyteczności
12:00 - 12:20
Przygotowanie hipotez do testów użyteczności
12:20 - 13:00
Opracowanie planu badania jakościowego
13:00 - 13:30
Określenie mierników sukcesu
Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #dane-ilościowe #testy-użyteczności #mierniki i wiele więcej!
Radosław Pawlak,
Autor szkolenia
UX Specialist
Symetria UX (PL)
Radosław Pawlak
Zastanawiałeś się jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować
Umiesz przeanalizować ścieżki poruszania się po stronie różnych segmentów klientów
Wiesz jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane
O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • Credit Agricole

    Analityka serwisu sprzedażowego
  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • Plus

    Badania UX i analityka serwisu
  • otodom

    Badania UX procesu dodawania ofert
  • Santander Bank Polska

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • Pekao

    Badania UX aplikacji mobilnej

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

02.06.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Początkujący
4
godziny
Cena netto do 25.05.2020
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 31.05.2020
Pozostały 3 miejsca
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.06.2020
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
To chyba było jedno z lepszych, a może i najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. W 80% zasługa prowadzących jak i samej grupy 20%. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę wykorzystam do przyszłych jak i teraźniejszych projektów. Jeżeli ktoś się waha... to zapewniam, że warto!
Grzegorz Tomicki
Front-end Developer w PKT.pl
Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, mimo braku doświadczenia byłam w stanie wszystko zrozumieć i odnieść do tego co robię i chciałabym robić w przyszłości. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie na kursie, bez względu na profesję. Zdecydowanie polecam.
Magdalena Kiełbasiewicz
Knowledge Management Specialist w Atos

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 02.06.2020
Cena netto do 31.05.2020 449 zł
Zapisz się