NA SZKOLENIU

Dowiesz się, jak najefektywniej wykorzystać dostępne narzędzia do zdalnych prezentacji
Przećwiczysz najbardziej stresogenne sytuacje w trakcie prezentowania
Poznasz w praktyce techniki i wskazówki podnoszące efektywność prowadzenia zdalnej prezentacji
Szczególnie polecane dla:
UX Designerów
Badaczy
Marketing Managerów
Project Managerów
Product Ownerów
i wszystkich, którzy chcą doskonalić techniki prezentacyjne i chcą być skuteczni w prezentowaniu w warunkach zdalnych.
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 10:15
Prezentacja "na żywo" i prezentacja online
  • Rodzaje i wyróżniki zdalnych prezentacji (webinarowo-konferencyjne, szkoleniowo-edukacyjne, projektowe: sprzedażowe, raportu końcowego, wyników cząstkowych)
  • Co w praktyce oznaczają różnice pomiędzy zdalnymi a stacjonarnymi prezentacjami projektowymi
  • Jak skutecznie podnosić efektywność prowadzonych zdalnie prezentacji projektowych
10:15 - 11:00
Środowisko wirtualne
  • Jakie są najczęstsze trudności i jak ich unikać
  • Jak w pełni wykorzystać dostępne możliwości, by osiągnąć cel prezentacji
11:00 - 12:30
Flow prezentacji a zdalne interakcje z uczestnikami
  • Użyteczne wskazówki dotyczące treści
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna online
  • Ćwiczenia warsztatowe "wyzwań dla prezentera"
  • Zarządzanie interakcjami z uczestnikami wirtualnej prezentacji projektowej
12:00 - 13:30
Narzędzia zdalne w praktyce
  • Przegląd funkcjonalności najpopularniejszych zdalnych platform
  • Narzędzia uzupełniające w prezentacjach projektowych online
  • Podsumowanie i checklisty
Poruszane zagadnienia: #zdalnaprezentacja #prezentowanieonline #videokonferencja #flow #cyfrowadojrzalosc #narzedziaonline
Patrycja Herbowska-Tytro,
Autorka szkolenia Niezależna ekspertka Profil na LinkedIn
Patrycja Herbowska-Tytro
Trend pracy zdalnej i zastępowania spotkań videokonferencjami zostanie z nami na dobre. Jednak, jak pokazują liczne przykłady webinarów i calli, nawet najlepsi dotąd prezenterzy sprawiają wrażenie zagubionych, a ich przekaz nie dociera do odbiorców, ponieważ zdalne prezentowanie wymaga opanowania nowych, "cyfrowych" umiejętności. Zaprezentuj siebie i swój materiał najlepiej jak to możliwe dzięki praktycznemu wykorzystaniu potencjału zdalnych narzędzi.

PO SZKOLENIU

Tak poprowadzisz następną zdalną prezentację, że będzie Twoją najlepszą prezentacją
Będziesz przygotowany/a na niespodziewane sytuacje w trakcie prezentacji
Zdobędziesz i utrzymasz uwagę wirtualnego audytorium podczas całej prezentacji
O TRENERZE

Od 9 lat w branży badawczej jako analityczka, liderka zespołów komercyjnych, badaczka trendów eCommerce i wykorzystania nowych technologii w handlu.

Pracowała dla największych firm z sektora FMCG, zarówno detalistów, jak i producentów.

Prelegentka na największych konferencjach branżowych, prezenterka badań rynkowych przed Zarządami Klientów.

Patrycja Herbowska-Tytro
Patrycja Herbowska-Tytro

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Patrycja Herbowska-Tytro prowadziła prelekcje i panele na wielu wydarzeniach związanych z szeroko pojętą branżą digital.
Przykładowe wydarzenia:

  • Retail Channels 360

    Prowadzenie konferencji, prelekcje, moderowanie dyskusji
    Retail Channels 360
  • Retail Summit

    Prowadzenie sesji, prelekcje, moderowanie dyskusji
    Retail Summit
  • eCommerce Trends

    Prelekcje
    eCommerce Trends
  • Digital Transformation Trend Driven Workshop DT

    Prelekcje
    Digital Transformation Trend Driven Workshop DT
  • Shopper Day

    Prelekcje
    Shopper Day
  • Facebook Retail Day

    Prelekcje
    Facebook Retail Day

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

8.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
ZDALNIE
ŚREDNI
4
godziny
Cena netto do 7.06.2020
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 30.06.2020
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.07.2020
Pozostało 5 miejsc
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Prezentacje i szkolenia prowadzone przez Patrycję podczas naszych wydarzeń charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym z zakresu e-commerce. Uczestnicy w ankietach podkreślają umiejętność w przekazywaniu specjalistycznej wiedzy oraz łatwość nawiązywania kontaktu. To sprawia, że polecamy współpracę z Patrycją oraz uczestnictwo w zapowiadanych szkoleniach i prezentacjach.
Agnieszka Świtkowska
Członek Zarządu NoNoobs.pl S.A.
Na wydarzeniu poświęconym cyfrowej transformacji w handlu Patrycja doskonale zdobyła i utrzymała uwagę publiczności podczas całej swojej wypowiedzi. Dobór różnorodnych praktycznych przykładów, przywołanie konkretnych faktów oraz liczb na podstawie badań i raportów złożyły się na ciekawą i kompletną story. Prezentację przygotowaną i przeprowadzoną przez Patrycję oceniam za bardzo profesjonalną i merytoryczną.
Agnieszka Chrzanowska
ICT Sales and Business Development Senior Manager w Deutsche Telekom AG
Z Patrycją współpracuję od lat przy konferencjach w tematyce handlu detalicznego oraz e-commerce. Znakomicie radzi sobie z prowadzeniem i moderowaniem dyskusji panelowych, warsztatów i sesji tematycznych. Jej wystąpienia publiczne są zawsze świetnie przygotowane, merytoryczne, oparte o dane i trendy rynkowe. Patrycja przewodniczyła Radzie Programowej jednej z naszych konferencji dla dyrektorów ds. e-commerce największych sieci handlowych i marek. Dzięki współpracy powstał najciekawszy program konferencji o e-commerce w Polsce w 2019 roku.
Edyta Olbratowska
Strategic Relationships Director, European Conferences United

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 8.07.2020
Cena netto od 1.07.2020 499 zł
Zapisz się