NA SZKOLENIU

Dowiesz się czym są testy użyteczności i kiedy należy je prowadzić
Dowiesz się na co należy zwrócić uwagę planując testy w warunkach zdalnych i skorzystasz z pomocnego szablonu
Sprawdzisz zdobytą wiedzę w roli moderatora i obserwatora testów
Szczególnie polecane dla:
Product ownerów
Product Managerów
Junior UX Researcherów
UX Researcherów
UX Designerów
i wszystkich którzy chcą zgłębić tajniki zdalnych testów użyteczności
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 10:30
Wprowadzenie do testów użyteczności
Podział testów użyteczności
Korzyści realizacji testów użyteczności w warunkach zdalnych
10:45 - 11:45
Jak przygotować się do badania w warunkach zdalnych?
  • Wymagania techniczne po stronie użytkownika
  • Wymagania techniczne po stronie moderatora
  • Dobór odpowiedniego oprogramowania w zależności od określonych celów
  • Dobór i przygotowanie materiałów wspomagających
  • Rekrutacja
  • Formalności
11:45 - 12:15
Zasady moderowania w warunkach zdalnych
Rola moderatora i obserwatora
12:30 - 13:30
Realizacja badania
Omówienie badania i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #użyteczność #badaniazużytkownikami #testyzdalne #softdobadańzużytkownikami!
Monika Banach
Autor szkolenia
UX Team Leader Symetria UX (PL)
Monika Banach
Epidemia koronawirusa nie oznacza, że musisz zrezygnować z testów użyteczności z użytkownikami swojego produktu. Zdalne, moderowane testy pozwalają w szybki sposób zweryfikować Twój produkt i wprowadzić do niego niezbędne zmiany - a to wszystko bez wychodzenia z domu.

PO SZKOLENIU

Wiesz czym są testy użyteczności i kiedy je stosować
Potrafisz zaplanować zdalne, moderowane testy użyteczności
Wiesz na co zwrócić uwagę podczas moderowania testów zdalnych
O TRENERZE

Badacz UX z 8 letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Monika Banach prowadzi zespół UX, który wspiera duże organizacje w realizacji badań UX. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badanie UX bankowości elektronicznej i mobilnej
  • Santander

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • Mastercard

    Badanie zwyczajów płatniczych
  • OLX

    Identyfikacja potrzeb klientów
  • Canal+

    Badania procesu zakupowego
  • Wolters Kluwer

    Identyfikacja potrzeb prawników w zakresie zarządzania pracą kancelarii

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

29.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Początkujący
4
godziny
Cena netto do 30.06.2020
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 12.07.2020
Pozostały 4 bilety
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 13.07.2020
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl
Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 29.07.2020
Cena netto do 12.07.2020 449 zł
Zapisz się