NA SZKOLENIU

Poznasz podstawy prowadzenia badań z użyciem eyetrackera i analizy wyników.
Dowiesz się, kiedy eyetracking w badaniach ma sens.
Nauczysz się, jak dokładnie działa eyetracker i ludzki układ wzrokowy.
Szczególnie polecane dla:
Badaczy UX
Początkujących Badaczy UX
Product Ownerów
Product Managerów
i wszystkich chcących rozwiać mity krążące w okół wykorzystania eyetrackingu w badaniach UX.
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 10:15
Wprowadzenie
czym jest eyetracker i jak działa ludzki układ wzrokowy.
10:15 - 10:30
Co eyetracker wnosi do UX?
Kilka przykładów informacji, które daje nam eyetracker (i kilka mitów do obalenia).
10:30 - 11:00
Jak badać z eyetrackerem?
Dobre praktyki przy prowadzeniu sesji z użyciem eyetrackera.
11:00 - 11:30
Case study
Co możemy powiedzieć o zachowaniu użytkownika, patrząc na te dane?
11:30 - 11:45
Przerwa
11:45 - 13:00
Ćwiczenie
analiza danych z eyetrackera - jake wnioski możemy z nich wyciągnąć?
13:00 - 13:30
Przedstawienie wniosków i podsumowanie
Poruszane zagadnienia: #Badania-jakościowe, #Moderacja-badań, #Eyetracker, #Analiza-danych
Joanna Grzelak
UX Specialist
Symetria UX (PL)
Badania z wykorzystaniem eyetrackera owiane są w świecie UX wieloma mitami. Kiedy eyetracker dodaje wartość badaniom? Co możemy się za jego pomocą dowiedzieć? Jak go stosować? Na tym szkoleniu przekażę kilka faktów i wskażę, kiedy rzeczywiście użycie eyetrackera jest wartościowe - i dlaczego.

PO SZKOLENIU

Potrafisz określić wartość użycia eyetrackera w Twoich projektach
Rozumiesz i interpretujesz wyniki z badań z użyciem eyetrackera
Umiesz przeprowadzić badanie z użyciem eyetrackingu
O TRENERZE

Joanna specjalizuje się w jakościowych i ilościowych metodach badawczych ze szczególnym uwzględnieniem badań niedklaratywnych (eyetracking, badanie emocji).

W swoich projektach wykorzystuje wiedzę z zakresu kognitywistyki i neurobiologii, co pozwala jej łączyć deklaratywne i niedeklaratywne metody pozyskiwania danych.

Poza realizacją projektów badawczych Joanna uczestniczy w rozwoju innowacyjnego oprogramowania do prowadzenia badań eyetrackingowych na mobile, pozwalających z niespotykaną dotąd dokładnością zbierać i mapować wzrok użytkownika na telefonie i w ruszającej się przestrzeni.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Joanna Grzelak prowadzi projekty badawcze dla czołowych polskich i międzynarodowych marek. Przykładowe projekty:

  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej z wykorzystaniem eyetrackingu
  • Blik

    Badania UX z eyetrackingiem weryfikujące koncepcje nowych usług
  • T-mobile

    Badania nowej odsłony kanału pomocy
  • Santander Bank Polska

    Badanie eyetrackingowe koncepcji nowej wersji aplikacji mobilnej
  • Play

    Audyt użyteczności serwisu
  • Bricomarche

    Testy użyteczności serwisu e-commerce

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

23.07.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Średni
4
godziny
Cena netto do 31.05.2020
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 30.06.2020
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 1.07.2020
Pozostały 4 bilety
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Dużo przykładów zrozumiałych dla odbiorcy. Ćwiczenia angażujące i pokazujące w praktyce jak wygląda praca przy zastosowaniu niektórych metod.
Marta Olbryś
Customer Journey Specialist w Santander Bank Polska
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem - super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Krzysztof Caliński
Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online w Cyfrowy Polsat

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 23.07.2020
Cena netto od 1.07.2020 499 zł
Zapisz się