NA SZKOLENIU

Poznasz metody planowania działań UX z wykorzystaniem danych
Nauczysz się identyfikować i niwelować ograniczenia Twojego produktu
Dowiesz się jakich danych dostarcza nam Google Analytics
Szczególnie polecane dla:
Product Ownerów
Product Managerów
Specjalistów ds. rozwoju produktu
Badaczy UX
Projektantów UX
i wszystkich, którzy chcą wykorzystać dane ilościowe o swoich użytkownikach w codziennej pracy.
W RAMACH 4-GODZINNEGO SZKOLENIA:
4 GODZINY (9:30 - 13:30)
9:30 - 9:50
Krótkie przedstawienie Google Analytics
9:50 - 10:00
Założenie testowych kont z danymi Google Merchandise store
10:00 - 10:40
Śledzenie ścieżek różnych grup użytkowników
10:40 - 10:50
Przerwa
10:50 - 11:20
Poznanie kluczowych wskaźników z punktu widzenia UX
11:20 - 12:00
Identyfikacja momentów, gdzie mogą pojawić się błędy użyteczności
12:00 - 12:20
Przygotowanie hipotez do testów użyteczności
12:20 - 13:00
Opracowanie planu badania jakościowego
13:00 - 13:30
Określenie mierników sukcesu
Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #dane-ilościowe #testy-użyteczności #mierniki i wiele więcej!
Radosław Pawlak,
Autor szkolenia
UX Specialist
Symetria UX (PL)
Radosław Pawlak
Zastanawiałeś się jak wykorzystać dane ilościowe w UX? Dzięki poprawnej interpretacji liczb szybko odnajdziesz błędy użyteczności w Twoim serwisie. Następnie wspólnie z użytkownikami zgłębisz powody tych błędów oraz znajdziesz rozwiązania optymalizujące.

PO SZKOLENIU

Rozumiesz podstawowe wskaźniki Google Analytics i umiesz je interpretować
Umiesz przeanalizować ścieżki poruszania się po stronie różnych segmentów klientów
Wiesz jak zaplanować działania UX (np. testy) w oparciu o dane
O TRENERZE

Doświadczony koordynator projektów badawczych i analitycznych. Analityk z prawie 10 letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media.

Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

DLA KOGO PRACOWALI NASI TRENERZY?

Radosław Pawlak prowadzi złożone projekty badawcze i analityczne dla globalnych marek. Przykładowe projekty:

  • Credit Agricole

    Analityka serwisu sprzedażowego
  • ING

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • Plus

    Badania UX i analityka serwisu
  • otodom

    Badania UX procesu dodawania ofert
  • Santander Bank Polska

    Badania UX bankowości elektronicznej
  • Pekao

    Badania UX aplikacji mobilnej

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

25.08.2020
Gdziekolwiek zechcesz
to sesja zdalna :)
Zdalnie
Początkujący
4
godziny
Cena netto do 5.07.2020
Pozostały 4 miejsca
399 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto do 5.08.2020
449 zł
Zgłoś swój udział
Cena netto od 6.08.2020
499 zł
Zgłoś swój udział

PYTANIA? ODPOWIEDZI!

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa?
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje poświadczenie ukończenia w formie elektronicznej.
Co zawiera się w cenie szkolenia zdalnego?
Cena szkolenia obejmuje udział w wideokonferencji i ćwiczeniach gupowych + materiały w formie elektronicznej.
Jak liczna jest grupa szkoleniowa?
Szkolenia realizowane są w grupach max 10 uczestników, a ćwiczenia w 2-3 osobowych zespołach.

OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH SZKOLEŃ

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też - miewamy dużo rozpraszaczy w domach... ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach - wyszło świetnie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
To chyba było jedno z lepszych, a może i najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem. W 80% zasługa prowadzących jak i samej grupy 20%. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę wykorzystam do przyszłych jak i teraźniejszych projektów. Jeżeli ktoś się waha... to zapewniam, że warto!
Grzegorz Tomicki
Front-end Developer w PKT.pl
Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, mimo braku doświadczenia byłam w stanie wszystko zrozumieć i odnieść do tego co robię i chciałabym robić w przyszłości. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie na kursie, bez względu na profesję. Zdecydowanie polecam.
Magdalena Kiełbasiewicz
Knowledge Management Specialist w Atos

Myślisz o innym szkoleniu?

Masz pytania?
Skontaktuj się
Najbliższy termin 25.08.2020
Cena netto do 5.07.2020 399 zł
Zapisz się